Dzisiaj jest 02 lis 2024, 5:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Przegrzewa sie
Post: 25 sie 2010, 17:55 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
Otóż mam cylinder z allegro ten bordowy , w chwili obecnej myślę ze ma przejechane jakieś 500-700 km (nie mam licznika ). Problem polega na tym ze jechałem sobie prosta drogom trzymając tylko troszeczkę gazu i nagle silnik zgasł i zaraz kolo z piskiem sie zatrzymało. Postałem chwile odpalił i później dojechałem do celu , wracając było to samo. Winą chyba jest tłok , puchnie i silnik staje , ale teraz co zrobić żeby motor mniej się grzał i w ogóle dlaczego coś takiego się stało ? I jeszcze chciałbym zamontować czujnik temperatury podajcie linki do czujnika i jakiegoś zegara który będzie wyświetlał temperaturę


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 18:09 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
hmm chyba ci tłok na pierścionkach łapie sprawdz to bo chyba ci sie zaciera




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 18:23 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
no tak jak napisałem , jestem raczej pewny ze to to , po powonym odpaleniu motor wkreca sie ma moc , tylko czego sie tak grzeje i co zrobic zeby sie nie grzal i jeszcze pomozcie z tym czujnikiem temperatury




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 18:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 19:21
Posty: 132
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
zaczą bym od drobnostek..takich jak odpowietrzenie układu chłodzenia..a później szukałbym w cylku..
kiedyś jechałem sr'ką zablokowało mi koło..sypałem dalej w *****..i co sie później okazało..pierscień zdjełem w 3 czesciach z mega rysą na tłoku
Obrazek

Nie klnij!
/klikszen


Ostatnio zmieniony 25 sie 2010, 22:25 przez Makaron, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 20:07 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
jak to niby odpowietrza sie układ chłodniczy?? lejesz płyn i jazda tak jest w autach i innych maszynach




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 20:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 19:21
Posty: 132
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
ja np musiałem u siebie w cr..miałem 2 chłodnice i tez sie grzała przez to;]




_________________

CZEŚĆ! SRAŁAŚ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 22:14 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
a powiedzcie mi , u mnie chłodnica na gorze jest gorąca a na dole jest letnia to znaczy ze jest zapowietrzona ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 22:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nie raczej. Bo powietrze zawsze idzie do góry więc zimna by była u góry.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 9:30 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
ale pompa pompuje wode od dołu do gory i u gory tym wezem leci do cylindra to chyba powinno byc na odwrót na dole goraca a u góry zimna ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 13:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
pompka podaje gorący płyn na góre chłodnicy wiec na dole powinna być zimna a na górze gorąca




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 16:50 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
aha czyli chłodnica dobrze chodzi ? to czego sie grzeje ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 17:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
. Weż odkręć korek (na zimnym silniku) tam gdzie masz wlew płynu do chłodnicy... niech motor pochodzi zagrzeje sie i zobaczysz czy płyn jest w odpowiedniej ilośći . Grzać sie może dlatego że masz za ubogą mieszanke , ciasno spasowanego tłoka, itp. jeśli tłok jest złej jakości to nic z tym nie zrobisz, i do tego ten szajsowaty cylinder za pare zł.... Lej tam syntetyk , może pomożę troszkę, a jak nie zmień na lepszego formowego tłoka , bo go zatrzesz, i juz kompresje pewnie słabą bedziesz po dotarciu mieć :P




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 26 sie 2010, 17:41 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 20:56 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
tzn tak jutro papatrze co ze swieca i jak z mieszanka , kompresja jest napewno dobra , bo poprostu to czuc mysle ze 10 barow jest bez preblemu , postaram sie mierzyc , ogolnie popatrze co i jak , jak dalej bede miec ten problem to napisze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 12:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
No najlepsze rozwiązanie , popatrz sam.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy