Dzisiaj jest 02 lis 2024, 9:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 wrz 2010, 13:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2010, 2:38
Posty: 190
Pojazd:
Macie może jakieś instrukcje jak wymienić wał i łożyska w am6?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2010, 19:29 
*

Rejestracja: 29 sie 2010, 17:25
Posty: 105
Pojazd:
1. Wymontuj silnik
2.Rozpołów
3. Wyjmij stary wał i łożyska
4. Włóż nowy wał i łożyska
5. Skręć wszystko magicznym śrubokrętem z biedronki
6. Gotowe

Bułka z masłem :) Nie ma za co


Ostatnio zmieniony 13 wrz 2010, 19:30 przez Tofik, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2010, 19:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Tofik, haha ;d

Prosimy bardzo:
http://www.sgnc.dk/documents/00020.pdf
all z fotami




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 12:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2010, 2:38
Posty: 190
Pojazd:
Czyli:

1. wykrecam silnik z motoru, sciagam gaznik, wydech, membrany
2. odkrecam pompe oleju, spuszczam plyn chlodniczy, odkrecam sprzeglo
3. odkrecam magneto i wyjmuje jakis tam klucz, sciagam cyl i tlok
4. rozpoławiam silnik używając jakiegoś narzędzia (?)
5. poprostu wyjmuje wał i łożyska, wkładam nowe i składam wszystko?

i podobno potrzebuje takie narzędzia: gdzie je dostanę?
Obrazek


Ostatnio zmieniony 14 wrz 2010, 12:36 przez obszczymur, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 15:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Sciągacz do magneta i klucz pneumatyczny.




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 17:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2010, 2:38
Posty: 190
Pojazd:
a do rozpołowienia nie trzeba czegoś jeszcze?

i do czego klucz pneumatyczny?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 17:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Klucz do odkrecenia sruby magneta i odkrecenia przelożenia z wału, do rozpolowienia wystarczy płaski srubokręt bo kartery sa na sylikon fabrycznie.




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 19:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2010, 2:38
Posty: 190
Pojazd:
i pozniej spowrotem zalepiać czerwonym silikonem, czy są jakieś gotowe uszczelki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 19:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Nie ma uszczelek sylikon sam sie zdziwiłem wiec mówie odrazu jak jest




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 20:57 
*

Rejestracja: 31 maja 2009, 11:25
Posty: 70
Lokalizacja: Bytów
Pojazd:
Skoro fabrycznie jest silikon to nie ma uszczelek, wal na czerwony silikon. Złap płaski i bez problemu odkręcisz magneto blokując je gdzieś(bynajmniej w moim przypadku była taka możliwość) a Tym bardziej po drugiej stronie wału bez problemu rozkręcisz. Staraj się żeby wszystko szło prosto, czyli żeby lewa strona szła tak samo jak prawa. Wtedy Ci ładnie wszystko zejdzie. Możesz pomagać sobie udeżaniem w wał, ale pamiętaj żeby robić to przez jakąś listewkę. żeby nie uszkodzić gwintu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 12:08 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
nie radze na czerwony sylikon jest bardzo słaby poprostu kruszy sie jak składałem silnik fiata punto 1.1 to miske olejowa dałem na ten własnie sylikon i wszystko wydmuchało potem dałem na DIRKO i trzyma nic nie cieknie ten silikon kupisz w sklepie motoryzacyjnym taka wieksza tuba DIRKO!!!!




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 21:13 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
na silikon silnik składasz to życze powodzenia w użytkowaniu po 1 fabrycznie to nie jest żaden shitowski silikon tylko specjalne uszczelki i na hermetyk chyba a jak grzebiesz tym czerwonym silikonem to ci wydmucha go i se nie pojeździsz kup lepiej papier uszczelkowy i wytnij uszczelki dobrze skręć i będzie luks a na silikon to se stare okna z prl_u poskładaj jak nie wierzycie to sami sprawdzcie i jak sie przekonacie to tak szybko jak złożycie na silikon to rozkręcicie i poskładacie na uszczelki

EDIT - totalover, jeśli miałeś silikon to ktoś już ten silnik rozkręcał i nagrzebał na silikon dlatego sie zdziwiłeś i musiałęś już w nim grzebać

Edytuj posty/Sadi




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie


Ostatnio zmieniony 18 wrz 2010, 15:11 przez funekp, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 5:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
taaa to znajdz mi uszczelke do karterów ;]




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 7:53 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
hermetykiem to się robi a nie czerwonym silikonem, i są uszczelki u mnie były i kupiłem sobie zestawik za 2 dychy uszczelki do wszystkiego był




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 9:07 
Zbanowany

Rejestracja: 21 lip 2010, 15:14
Posty: 98
Lokalizacja: Kraków/Krzeszowice
Pojazd:
totalover pisze:
Nie ma uszczelek sylikon sam sie zdziwiłem wiec mówie odrazu jak jest

Są fabryczne uszczelki łosiu, tego silnika nie na silikonie powinno sie zkładać bo scisnie wszystkie bebechy ..




_________________

[*]Stunter350




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 15:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2010, 10:01
Posty: 30
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd:
Mam pytanie, jakiej grubosci uszczelke powinno sie wkładac pomiedzy kartery?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 17:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
stunter sam jestes łosiem rozbieralem te silniki i nie ma tam uszczelek nawet mi ktos juz kiedys na forum to napisal bo nie bylo w zestawie uszczelki do karterów




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 18:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2010, 10:01
Posty: 30
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd:
Z tego co sie orientuje to aprilia składała silniki na zielony silikon.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 19:08 
Zbanowany

Rejestracja: 21 lip 2010, 15:14
Posty: 98
Lokalizacja: Kraków/Krzeszowice
Pojazd:
jnqwy pisze:
Z tego co sie orientuje to aprilia składała silniki na zielony silikon.

Są uszczelki lub Zielony (Nie sylikon) tylko hermetyk :)
Pozdro leszczu :)

Jeszcze jeden taki zwrot i wylatujesz!/Sadi




_________________

[*]Stunter350


Ostatnio zmieniony 18 wrz 2010, 15:12 przez Stunter9323, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2010, 14:52 
*

Rejestracja: 20 lis 2009, 14:48
Posty: 119
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
http://allegro.pl/uszczelki-silnika-apr ... 04556.html totalover, a to to co niby jest??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy