Dzisiaj jest 02 lis 2024, 9:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 paź 2010, 15:35 
*

Rejestracja: 18 kwie 2010, 10:21
Posty: 16
Pojazd:
Witam. Mam problem z Sendą... Kupiłem gaźnik 19mm i jak go założe to nie chce za nic odpalić... Na starym gaźniku jeszcze jako tako chodzi ale już jest zużyty i chce go wymienić. Kompresja jest na 100% bo świeżo po przeglądzie jest nowe pierścienie. Przy starym gaźniku mam taki kabelek i gdy go odepnę(jest kostka) to wchodzi na maxymalne obroty. Mam założony cylek Airsala 70ccm.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2010, 16:30 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
sprawdz czy po odkreceniu kranika paliwo dochodzi w wystarczajacej ilosci do gaznika , jaka masz dysze ? i czy go regulowałes ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 9:21 
*

Rejestracja: 18 kwie 2010, 10:21
Posty: 16
Pojazd:
Dysza jest 95. Nie regulowałem go bo jak mogłem go regulować jak nie chce nawet odpalić...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 12:18 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
paliwo dochodzi do niego ? odkrec kranik poczekaj chwile , zakrec kranik , zdejmij gaznik i zobacz ile jest paliwa w komorze pływakowej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 20:58 
*

Rejestracja: 18 kwie 2010, 10:21
Posty: 16
Pojazd:
Powiedz mi jak mam zakręcić kranik jak mam podciśnieniowy? Paliwo ma bo go zalewa po kilku kopnięciach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 21:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
w rs lubia sie zapowietrzniać weżyki od wahy




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2010, 9:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
sam się zapowietrzasz . Weź wstrzyknij trochę paliwa do cylindra , zakreć swiece . A i sróbke od paliwa odkręć ok 2 obroty a jak zapali to sobie wyregulujesz odpowiednio . Jak masz oryginalny kruciec to tam jest gumowa zwężka wytni ja goracym skalpelem . a i ten kabelek to chyba od automatycznego ssania . Jak masz gaznik dellorto 19mm to on ma ssanie ręczne. musisz je włączyć .




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 13 paź 2010, 9:28 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2010, 21:48 
*

Rejestracja: 18 kwie 2010, 10:21
Posty: 16
Pojazd:
Wiem, że jest ssanie ręczne, już jest tam linka zrobiona. W starym gaźniku jest taka wajcha od ssania więc nie jest automatyczne. jak mu wleje paliwa do cylka to przepali i jak zgaśnie to już nie odpali 2 raz. A czy to odpalanie może być spowodowane tym, że kranik mam zepsuty i mi cały czas paliwo leci?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2010, 21:55 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
u mnie też cały czas paliwo leci do gaźnika i jeździ bez problemów




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2010, 23:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
teac27, gdybyś nie zauważył to troche wiecej siedze przy motorach i chyba wiem co mi sie w RS robi ;]

co do tematu: czy przypadkiem zawór w jakiś dzwiny sposób sie nie uszkodzil? To podcisnienie dziwne może źle podpiełeś ?




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 13:26 
*

Rejestracja: 18 kwie 2010, 10:21
Posty: 16
Pojazd:
Chodzi o zawór membranowy? Potem zajrzę i zobacze co i jak. Nawet bez wężyka od podciśnienia leci paliwo więc to nie ma nic do tego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy