Dzisiaj jest 24 lis 2024, 1:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 lis 2017, 20:17 
*

Rejestracja: 30 lis 2017, 14:53
Posty: 3
Pojazd: Aerox
Do stuntu wg mnie najlepszy oryginalny aerox
uderzasz w zadupek i dzida ale
Malossi 70cc i wariator malossi
oryginalny tłumnik lub gianelli czy leo vince zx ale jest reguła
kolektor wydechowy pod cylindrem musi być zagięty tak samo jak w oryginale
(nie prosto do komory rezonu rozprężeń)
namawiam cię weź 70cc podd seryjny wydech :)
będzie ci komfortowo cyrklować

aa przekrzyw sobie gaźnik na dolotowym bo w pionie pływaki zamykają dopływ paliwa do komory

NIC WIĘCEJ żadnych niestandardowych gaźników i zbędnych dupereli
zaoszczędź kasiore na późniejsze wydatki
stelaż musi mieć podporę o stelaż tablicy rejestracyjnej i uszy
do kupienia będzie też opona tylna nowa ! i pompuj 3 bary
będziesz cieszył wysoką kulturą pracy setupu bez martwego ciągu jak to w 2T jest

oryginalny filr powietrza ! i będziesz mieć wydajnosc i 3L wachy na 100km
upewnij się że mieszanka zawiera dużo paliwa bo może wypalić dziure w tłoku
oryginalny wał styknie, weź koniecznie membrany węglowe malossi ! oryginał metale pękają

jazda na kole 70kmh dzięki temu zestawieniu będziesz z łatwością dozował mocą silnika
nie brym-brym-brym_brym tylko brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr



uważajcie na krawężniki z tym tłumnikiem
*poniżej przedstawiam model idealnego wydechu bez dziury mocy 5000-7900RPM
Obrazek
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 lis 2017, 20:24 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Mniej więcej się zgadzam aczkolwiek nie postawiłeś żadnej tezy na początku i brzmi to trochę jak odpowiedź do czyjegoś pytania. Ogólnie długie kolanko sprzyja dobremu dołowi, w przypadku giannelli tracimy moc i moment przez nie przemyślaną budowę - kolanko właśnie. Ogólnie może się komuś przyda ale dobrze jakbyś zmienił temat na odpowiedni bo wchodząc tu myślałem o regulacji gaźnika a nie secie na stunt.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy