Dzisiaj jest 04 gru 2024, 0:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 maja 2012, 11:08 
*

Rejestracja: 20 sty 2012, 16:13
Posty: 112
Pojazd:
Temat na prośbę kolegi .

Ma skuter zumico ignis i w nim - Laser x pro i wariator malossi multivar .

Ma 800zł i zastanawia się czy kupić :
cylek 70cc np streetrace , gaźnik 19mm i łożyska na wał.

czy

zrobić swap na minarelli LC dać ten wydech co ma i dokupić wariator ?

Co lepsze ? Chce mieć większe osiągi.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 14:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2012, 16:11
Posty: 172
Lokalizacja: NS !
Pojazd:
Ja zrobiłbym swapa :)




_________________

Pomoc z naprawą telefonów !!!

Pisać PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 15:41 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
Lepszy jest Swap. Jest po prostu lepszy.




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 16:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 16:33
Posty: 185
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Nie no jak wsadzi w stary silnik streetrace i ten gaxnik to mina z tym kominem i wario to niema szans.... No bo ta podróba minarelli będzie maiała takto streta gaźnik 19 lasera i multivara...
a mina to prawie seria ze zmienionym kominem i wariem
ja bym został przy starym silniku i kupił cylek z gaźnikiem




_________________

Hubertuss napisał/a:
Jak zrobić glębę przy TGB/Pegasus?
Venom9STI napisał/a:
Rozpędź się, wejdź w zakręt i przedni hebel na fulla




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 16:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
the daro F1, i ciekawe po ilu zarżnie silnik bez wymiany wału. Z tego co się orientuję to w podróbach minarelli nie było tak wytrzymałych wałów jak w orginale. Ja bym swapował, może osiągi będą minimalnie mniejsze na serii( niekonieczne) ale trwałość będzie zdecydowanie większa. Dla minarelli o dobrym traktowaniu 30k przebiegu to nie nic trudnego.




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 7:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
Korh, ja wypowiem się co do wału w keewayach (zapewne są podobne), jest to jedna z niewielu rzeczy, z których bylem zadowolony w tym skuterze, nie wiem czemu wszyscy uparli się na tą wymianę wału, przecież jak nie ma luzów, to zakładam nowe łożyska i jeżdżę dalej, nawet i na racingu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy