Dzisiaj jest 02 gru 2024, 14:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Setup Apki
Post: 29 gru 2012, 5:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2011, 18:16
Posty: 31
Lokalizacja: Przystajń
Pojazd:
Cylek: Stage6 Sport Pro MKII 70cc
Wydech: Yasuni C16
Wał: Top Racing Evo Ng
Łożyska Wału: Stage6 Metal
Gaźnik: Dellorto 19 mm
Sprzęgło: Stage 6 Torque Control MKII
Dzwon Sprzęgła: Stage6 WingCooler
Pasek: Malossi X-Kevlar Overrange
Wariator: Malossi MHR Overrange
Korektor: Malossi Overrange

Co byście zmienili w tym setupie, czy jest w miare dobry?


Ostatnio zmieniony 13 sty 2013, 21:11 przez masterowns8, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2012, 13:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2012, 18:41
Posty: 119
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
wydech yasuni c16 . ewentualnie jak zrobisz porting to c20 choć niech się inny wypowiedzą . wariator sam ? bez korektora ? to polecam samego mhra , chyba , że dokupisz później to wtedy polecam polini evolution .
gaźnik 21mm. cylek bym się pokusił o s6 racing :) troche mocniejszy ale z tym steupem da rade ; ]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2012, 13:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Ja polecam C21 bo port możesz samemu nawet zrobić :) Gaźnik 21 ? ale to PWK albo normalny 24 :)
a reszta okey .




_________________

9




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2012, 14:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2011, 18:16
Posty: 31
Lokalizacja: Przystajń
Pojazd:
Tak do wariatora dokupie korektor ale nie teraz, za drogi jest:(, s6 racing brałbym ale także koszty są troche większe za ten cylek:(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 17:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2012, 18:41
Posty: 119
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Vein12, haahahah samemu port . redus23 robi . samemu to możesz na 50ce chińskiej sobie robić : 0
200zł a masz lepszy cylek , nie kupuj wszysckiego od razu . lepiej kupować dłużej a miec lepsze czesci xd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 17:14 
*

Rejestracja: 25 kwie 2012, 8:23
Posty: 138
Lokalizacja: Nowe Skalmierzyce
Pojazd:
To jest mocny sport z tego co widze, to tłumik Yasuni C16 i gazior 19 styknie i będzie dobrze chodził :)




_________________

Aerox Full Sport 08'
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=260302
Derbi Senda 08'
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2340947




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 17:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2012, 18:41
Posty: 119
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
gaźor 21mm można dać : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 18:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2011, 18:16
Posty: 31
Lokalizacja: Przystajń
Pojazd:
Tylko, ze przy gazniku 21mm bedzie to palić jak smok, jaki v-max przy tym cylku byłby a jaki przy s6 racing?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 19:10 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Nie będzie palił jak smok kwestia wyregulowania gaznika . Osiągi mogą być identyczne to także kwestia wyregulowania napędu . A jeżeli chodzi o gaznik to ja bym się skusił na 21mm z tego powodu iż będzie lepsze chłodzenie oraz reakcja na manetkę .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 19:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2011, 18:16
Posty: 31
Lokalizacja: Przystajń
Pojazd:
rafi krk pisze:
Nie będzie palił jak smok kwestia wyregulowania gaznika . Osiągi mogą być identyczne to także kwestia wyregulowania napędu . A jeżeli chodzi o gaznik to ja bym się skusił na 21mm z tego powodu iż będzie lepsze chłodzenie oraz reakcja na manetkę .


No też prawda:) Ile sądzicie, że poleci z takim setupem oczywiscie gaznik 21, lecz cylek sport mk2?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2012, 13:30 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
No mówię że to zależy od regulacji . Jeżeli chcesz mieć bestie z prawdziwego zdarzenia polecam kupić przełożenia pierwotne / wtórne . :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2012, 13:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2012, 18:41
Posty: 119
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
na s6 racingu da rade 130kmh z dobra przysopiecha oczywiscie z dobrymi podzespolami i korkiem :DD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2013, 10:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2011, 18:16
Posty: 31
Lokalizacja: Przystajń
Pojazd:
Sorka, że odkopuje temat, ale mam pytanie co do setupu jaki cylek 70cc o podobnej mocy do s6 sport mk2 byłby, ale żeliwny? Żeby do setupu pasował a mocą nie odstawał?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2013, 10:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2011, 18:31
Posty: 295
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Top performances due+ jedynie z żeliwniaków będzie dorównywał mocą, ale moim zdaniem szkoda kasy na tak drogi cylek. Lepiej kupić jakiegoś żeliwniaka typu Malossi sport, streetrace albo Dr evo (8-kanalowy) i do tego dobry porting np. u Redusa .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2013, 13:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2013, 1:38
Posty: 53
Pojazd:
globo, DR EVO 8KANAŁÓW ? coś cię boli ? tyle to ma s6 r/t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2013, 21:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2011, 18:16
Posty: 31
Lokalizacja: Przystajń
Pojazd:
A powiedźcie Mi czy po np. przypadkowym uszkodzeniu przez tłok/pierscionki cylindra, kiedy będzie na nim mała ryska niemożliwe jest ten cylek s6 sport pro mk2 do szlifu dać? Czy cokolwiek zrobić by odzyskać go, czy zostaje tylko kosz;P?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2013, 21:34 
*

Rejestracja: 03 kwie 2012, 19:31
Posty: 168
Lokalizacja: Dębica
Pojazd: Yamaha Axis ^^
Tajgeer, nic go nie boli. Dr Evo posiada tyle kanałów :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2013, 22:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2013, 1:38
Posty: 53
Pojazd:
Marcin179355, to porta zrobić to moc ok 20km powinna byc jak kanaly od s6 :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2013, 14:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2011, 18:16
Posty: 31
Lokalizacja: Przystajń
Pojazd:
Moglibyście odpowiedzieć na pytanie:D? "A powiedźcie Mi czy po np. przypadkowym uszkodzeniu przez tłok/pierscionki cylindra, kiedy będzie na nim mała ryska niemożliwe jest ten cylek s6 sport pro mk2 do szlifu dać? Czy cokolwiek zrobić by odzyskać go, czy zostaje tylko kosz;P?"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2013, 15:44 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
globo pisze:
Top performances due+ jedynie z żeliwniaków będzie dorównywał mocą, ale moim zdaniem szkoda kasy na tak drogi cylek. Lepiej kupić jakiegoś żeliwniaka typu Malossi sport, streetrace albo Dr evo (8-kanalowy) i do tego dobry porting np. u Redusa .


Gdzie te 8 kanałów to ja nie wiem, są 4 płuki, 2 lub 1 boostport i okno wydechowe

Top performance due plus do p/g (niebieski) wydaje mi się że ma 6 płuków 2 boostporty i kanał wydechowy

masterowns8 pisze:
Moglibyście odpowiedzieć na pytanie:D? "A powiedźcie Mi czy po np. przypadkowym uszkodzeniu przez tłok/pierscionki cylindra, kiedy będzie na nim mała ryska niemożliwe jest ten cylek s6 sport pro mk2 do szlifu dać? Czy cokolwiek zrobić by odzyskać go, czy zostaje tylko kosz;P?"


Jak zatrzesz to cylek do kosza bo koszty naprawy przewyższają koszta nowego cylindra.


Ostatnio zmieniony 14 sty 2013, 15:45 przez ThisIsSparta, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy