Dzisiaj jest 02 gru 2024, 19:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: set 4t
Post: 24 mar 2013, 18:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 19:01
Posty: 104
Pojazd: swap P/G RaCing
witajcie. niestety pomysł ze swapem w moim chinolu nie wypalił tak więc silnik pg stoi i chinol także stoi. a więc mój pomysł jak przejeździć prawdopodobnie ostatni rok to:
www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit-airsal ... 4081.bhtml
sprzęgło mam z pg malossi fly+dzwon seria pg
wariator multivar / polini speed control /s6 sport pro / tec r-type/top racing sv1

dysza + regulacja

i tu moje pytanie. czy muszę wymienić wał? czy potrzebny większy gaznik czy dysza załatwi sprawę? co jeszcze polecacie zdziałać nie wielkim kosztem? czy ten cyl się nada?

Z góry dziękuje za pomoc!

PS. Pg idzie na sell, jeżeli ktoś potrzebuje jakiś części lub cały silnik to zapraszam :d pilne bo potrzebna kasa na cyl.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2013, 19:34 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 9:39
Posty: 107
Lokalizacja: czewa
Pojazd:
cylek moze byc
wario polini speed control
dysze bym dal tak 85-90
glowice 90 cc dla poprawy osiagow koszt okolo 100zl
mozesz dac walek naraku ale to kosz kolo 300zl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2013, 19:36 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
cylinder będzie dobry, do tego przydałby się gaźnik i wystarczy :P




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2013, 19:38 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 9:39
Posty: 107
Lokalizacja: czewa
Pojazd:
gaznik w 4t nie jest konieczny wystarczy zmiana dyszy na wieksza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2013, 19:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 19:01
Posty: 104
Pojazd: swap P/G RaCing
ok panowie to zacznę od tego że zmienię to co mam już czyli sprzęgło i dzwon przy okazji sprawdze co się dzieje z wariatorem bo coś strasznie szeleści(oby to nie był wał, w tamtym sezonie strzelił pasek :() spróbuje ustawić zawory bo skuter nie ma siły i kopniak jak jest ciepło robi się miękki i nie pali.
następnie zakupie wariator taki jak polecacie, jakieś dysze i coś do regulacji no i ten cyl
(wszystko zależy od tego co stanie się z moim pg. jeżeli szybko ktoś weźmie to odrazu kupuje co trzeba)
na koniec zostawię sb jeżeli starczy funduszy głowice gaznik.
ostatnie pytanie czy wydech przelot będzie potrzebny do tego co wymieniłem? czy seria starczy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2013, 20:04 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 9:39
Posty: 107
Lokalizacja: czewa
Pojazd:
wydech w 4t nic nie daje wario polini speed control zapodaj
mozesz kupic dysze np 80 90 100 i zobaczyc na ktorej bedzie najlepiej chodzil
do regulacji moze centralka stage soft i sprezynki
sadze ze rolki jakie bede w wario polini 6.9 g beda odpowiednie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2013, 20:28 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
z tego co wiem to wydech przelotowy idzie samemu zrobić :P




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2013, 20:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 19:01
Posty: 104
Pojazd: swap P/G RaCing
i tu moje właśnie pytanie ...
jak to zrobić ? .:d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2013, 20:46 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
z tego co kojarzę to musisz rozciąć seryjny, wywalić wszystko co w nim jest i zespawać, ale pewności nie mam, poszukaj na forum chyba był poradnik




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2013, 21:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 19:01
Posty: 104
Pojazd: swap P/G RaCing
niby tani ale czy bezpieczny sposób? lesiej może tego leośka lub tecnigasa do 4t kupić. stoją takie na mielochu :d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy