kamillo_99, Sportowe przełożenia charakteryzują się zmniejszonym momentem obrotowym. A więc, aby ruszyć sportowe przełożenie wymagana jest większa moc silnika. Omawiane przełożenia są przełożeniami długimi a więc posiadają jak najmniejszą liczbę obrotów dzwona na 1 obrót koła. Przełożenia te osłabią Ci przyspieszenie i polepszą prędkość maksymalną. Przekładnia firmy Top Racing jest przekładnią tańszą, ponieważ firma nie oferuje przekładni typu Plug & Play co jest w ofercie Malossi czy też Stage6. Przekładnia P&P nie wymaga sprasowywania jednej z części zębatki pierwotnej z wtórną, a więc jest od razu gotowa do montażu. Dodatkowo przekładnie oferowane przez każdą z firm wychodzą praktycznie z jednej fabryki, a więc wybór jest zależny od użytkownika, czy ma on dostępną prasę oraz chęci na zabawę

Na ogól wystarcza zmiana przełożeń pierwotnych bez konieczności zmiany wtórnych. Na początek należy wyliczyć przełożenie rzeczywiste, następnie poszukać interesujących przełożeń i dopiero wówczas podejmować decyzję o kupnie, bo czasami na prawdę nie ma sensu kupna przekładni wtórnej
