Dzisiaj jest 23 lut 2025, 20:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 lip 2014, 17:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2014, 16:32
Posty: 10
Pojazd:
Witam!
Czy jest możliwy port z 70cc na 77cc na cylindrze Motoforce Sport 12mm /Mina LC, jeśli tak to jaki tłok po takim szlifie musiał bym kupić? oraz jaką mocą mniej więcej dysponował by taki cylinder?
Za pomoc z góry dzięki!




_________________

...Twin BigBore? HOLY FU*K!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 lip 2014, 20:08 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ze Sporta chcesz Big Bore zrobić? myślałem że już nic mnie na tym forum nie zaskoczy :mrgreen: :mrgreen: średnica tłoka 50mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2014, 22:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2014, 16:32
Posty: 10
Pojazd:
n0ooRt pisze:
Ze Sporta chcesz Big Bore zrobić? myślałem że już nic mnie na tym forum nie zaskoczy :mrgreen: :mrgreen: średnica tłoka 50mm

A jednak :)
Jaki gazior oraz wydech pod to?




_________________

...Twin BigBore? HOLY FU*K!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2014, 23:03 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Porting też zrobisz?weź człowieku nie rób śmiechu,twoja wiedza w tym temacie zerowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2014, 23:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2014, 16:32
Posty: 10
Pojazd:
Nie, u mnie w mieście jest parę miejsc gdzie robią dobre szlify.
To chyba właśnie po to jest to forum żeby wypowiedział się ktoś kto ma pojęcie nie?




_________________

...Twin BigBore? HOLY FU*K!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2014, 0:35 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Wiesz w ogóle o czym piszesz ,bo moim zdaniem niebardzo,,myślisz że zrobisz szlif ,włożysz tłok i będziesz śmigał,pokaż mi żeliwny cylinder klasy big bore,,bo ja takiego nie widziałem,Szlif i porting to są dwa odrębne pojęcia .Do klasy Big Bore stosuje się tylko tulejowanie i porting cylindrów aluminiowych klasy racing,więc ze swoim żeliwnym sporcikiem o tej klasie możesz pomarzyć,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2014, 10:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2014, 16:32
Posty: 10
Pojazd:
Ten cylinder mam w posiadaniu ale jest mi zbędny ponieważ mam rox'a na Racingu.
Ja widziałem Dr.Evo na 77, a co się stanie jak zrobię taki porting? jeździć to nie będzie czy co?
Bo nie rozumiem.




_________________

...Twin BigBore? HOLY FU*K!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2014, 12:06 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
W necie i na forum są tematy o Big Bore, poczytaj na czym to polega.Jak masz 6-8 tyś taki tuning zrobisz bez problemu.
Racckat pisze:
Ja widziałem Dr.Evo na 77,
zarzuć chociaż jedną fotę .na pewno to nie był żeliwniak i nie DR.EVO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2014, 13:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2014, 16:32
Posty: 10
Pojazd:
Wiem co potrzeba żeby zrobić skuter w klasie BigBore ale próbuje prowizorycznie wyciągnąć jak największą moc w małych pieniądzach.
A tutaj zipek na Dr Evo 77:
http://olx.pl/oferta/piaggio-zip-evo-bi ... 54uVr.html




_________________

...Twin BigBore? HOLY FU*K!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2014, 13:47 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Buhahahaha cylinder żeliwny,powietrzak Big Bore :mrgreen: :mrgreen: z seryjnym zapłonem.Dalsze dyskusje z tobą w tym temacie uważam za bezcelowe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2014, 14:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2014, 16:32
Posty: 10
Pojazd:
Skoro ktoś to zrobił i funkcjonuje to musi być realne.




_________________

...Twin BigBore? HOLY FU*K!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2014, 23:07 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Może i funkcjonuje, ale po kilku km padnie i tyle tego bedzie.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2014, 0:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Nie ma takiej opcji, cylinder żeliwny przy delikatnym zatarciu, czyli rysach które nie są bardzo głębokie jest w stanie przeżyć 3-4 szlifów, przy czym są to wartości 0.xx mm a Ty chcesz z 70ccm3 zrobić 77ccm3, to na tablicy jest od kilku miesięcy, widziałem te piaggio kilka razy już, seryjny zapłon, a cylinder 77, jestem ciekaw jak, bo nie ma żeliwniaków o takich rozmiarach tłoka, jedynie alu, więc nie da rady, jeżeli byś chciał zrobić coś takiego, to tylko i wyłącznie tulejowanie cylindra, ale nie widziałem jeszcze aktora, który by tak zrobił, więc powodzenia.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2014, 1:06 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ogólnie to to Piaggio wygląda na jeden wielki wkręt.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2014, 1:13 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Holandia gdzieś na polskiej wsi ,warto się przyjrzeć zdjęciom,i jeszcze dowóz do klienta a potem szukaj wiatru w polu .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2014, 23:22 
*

Rejestracja: 12 sie 2014, 23:23
Posty: 2
Pojazd: piaggio zip rst
Tak się składa ze kupiłem tego zipa. I racja ! okazał się wkrętą ale nie do końca. Cylinder jest do wymiany a podzespoły są bdb. zapłon nie jest oryginalny i brakuje kilku częsci. Niedlugo będe go reanimował tylko potrzebuję jeszcze wiedzy :))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy