Dzisiaj jest 29 lis 2024, 13:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 cze 2015, 19:58 
*

Rejestracja: 14 maja 2015, 12:45
Posty: 5
Pojazd: Yamaha
Witam , posiadam yamahe neos z 2009r. Przejechałem już dość sporo nią i cylinder stracił kompresje. Chciałbym żeby leciał tak z 80 km/h ''na luzie''. Zastanawiam się nad zakupem nowego cylindra.
Upatrzyłem sobie Cylinder Stage6 Sport Pro Mk II 70 10mm. Czy ktoś z Was ma go i czy dobre sa osiągi.
Yamahe mam całą oryginalną. Z tego co wiem to musze na bank zmienić gaźnik na większy. Jeszcze wszyscy piszą że wydech sportowy też należy zakupić. Czy jak zostawie oryginalny wydech osiągi będą znacznie mniejsze ? Wyczytałem że z cylindra można wyciągnąć 17 km. Gdybym nie założył wydechu sportowego to ile mógłby mieć koni? Chce żeby skuter leciał fajnie miał dobre przyśpieszenie i dobry v-max. Polecacie może jakieś inne cylindry?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 cze 2015, 21:30 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jeśli nie zmieniasz wydechu i gaźnika to tylko oryginalna 50. Ten cylinder jest za mocny, trzeba zmieniać jeszcze wał, a pewnie wariator i sprzęgło do tej mocy.
Nawet jak dajesz sporta 70 to trzeba wydech i gaźnik min 19mm.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2015, 9:57 
*

Rejestracja: 14 maja 2015, 12:45
Posty: 5
Pojazd: Yamaha
Gaźnik chce zmienić tylko narazie z wydechem nie chce nic kombinowac bo to duze koszty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2015, 10:24 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Dozbieraj kasy na "tjuning" ,inaczej to niema sensu.
Kup cylek serię i ciesz się jazdą.
Sam zacząłem się bawic w tuning po zakupie wszystkich potrzebnych gratów. Koszt coś około 2tyś zł.Czas do skompletowania coś 1,5 roku. Cylinder, wydech,wał, łożyska ,uszczelniacze,gaźnik,filtr powietrza,ssanie ręczne,zawór membranowy, dzwon, sprzęgło,sprężyna centralna, wariator, pasek to podstawa pełnego tuningu.Wszystkie graty leżakowały aż skompletowałem całośc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2015, 10:11 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Czemu uważasz ze wydech to spore koszta? Można spokojnie kupic do 250 dobry używany wydech. Do tego sporta 70 np Top Performances Trophy albo Dr Evo i gaźnik minimum 19mm i starczy narazie. Wały w Minach są wytrzymałe, sporta 70 spokojnie wytrzyma. Z czasem zainwestuj w napęd czyli wario sprzeglo i dzwon.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy