Dzisiaj jest 13 lis 2024, 13:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 cze 2015, 15:06 
*

Rejestracja: 26 cze 2015, 14:42
Posty: 6
Pojazd: Malaguti f12 AC 2000
Cześć, na początku powiem że nie znam się bardzo na tuningu skuterów dlatego przychodzę z pytaniem do was. Mój motor to Malaga f12 chłodzone powietrzem rocznik 2000 silnik minarelli horizontal, mój motor na zimno chodzi bardzo dobrze lecz na ciepło traci moc, kolega mówił że jest to spowodowane brakiem kompresii w cylindrze i warto go wymienić. To też zastanawiam się nad Cylindrem malossi sport 70/stage 6 70 streetrace ew czymś innym, może podpowiecie?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 cze 2015, 3:34 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Kolegi nie słuchaj bo widać pojęcia nie ma. Silnik ciepły zawsze jeśli już to ma większa kompresję. Chyba że tłok puchnie, ale zaczął bym od zmiany centralki. Po ilu km słabnie?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2015, 9:01 
*

Rejestracja: 26 cze 2015, 14:42
Posty: 6
Pojazd: Malaguti f12 AC 2000
Nie wiem jakieś 5 min jazdy może mniej, na zimno od razu po odpaleniu naprawdę nieźle przyśpiesza ale po jakichś 5 min jazdy słabnie, co widać np na światłach ma muła aż do ~55km/h kiedy to słychać wariator(chyba) i wchodzi na obroty to przyśpiesza równo do tych 75-80 i na tym się kończy. Nie śmiejcie się ze mnie naprawdę jestem zielony w tych tematach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2015, 9:28 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Czyli nie gaśnie jak słabnie? Jeżeli nie gaśnie to nie jest wina cylka, musisz zmienić docisk na nowy bo najwidoczniej stracił swoje właściwości.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2015, 11:02 
*

Rejestracja: 18 cze 2014, 19:46
Posty: 77
Pojazd: Aprilia SR Factory

Ostrzeżenia: 1
miałem to samo nowa centralka i problem znikł

jesli chodzi i cyle mam streetrace i jest kozacki najwazniejsze nie gotuje sie
wczesniej dr evo 70 ciagle sie przegrzewał az sie zatarł w korku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2015, 13:40 
*

Rejestracja: 26 cze 2015, 14:42
Posty: 6
Pojazd: Malaguti f12 AC 2000
@Komor Jaka ta spręzynka będzie dobra?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2015, 14:49 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
A skuter seria czy modzony?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2015, 10:27 
*

Rejestracja: 26 cze 2015, 14:42
Posty: 6
Pojazd: Malaguti f12 AC 2000
@Komor w większości seria, dziś zamówiłem cyleg s6 streetrace, i mam zamiar modzić (gaźnik narazie może wydech).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2015, 15:32 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Kijowy bardzo cylek kupiłeś. Nie pakuj 70 do skutera seryjnego, to mija się z celem.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2015, 16:59 
*

Rejestracja: 26 cze 2015, 14:42
Posty: 6
Pojazd: Malaguti f12 AC 2000
@Komor Dlaczego Kijowy? Opinie o nim są dobre




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2015, 1:30 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Opinie o nich zazwyczaj piszą ludzie ktorzy się tylko sugerują marką. Prawda jest taka, że niestety spora część tych cylków jest źle spasowana. Zamiast szczeliny pomiędzy cylem a tłokiem 0,06-0,07 jest 0,04-0,05 co przy rozgrzaniu powoduje powolne przycieranie. No ale może uda Ci się dostać dobrze spasowany cylek. Jak nie to lepiej albo go zwróć albo oddaj do szlifu.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy