Nie rób 2x tego samego tematu w różnych działach. Proszę również używać interpunkcji bo tragicznie się to czyta. Jeśli chcesz pocisk, to rozumiem że masz przede wszystkim środki na to, tj. pare tysięcy pln jako absolutne minimum na tego typu klasę. Cylindry typu mhr team wymagają przeróbki karterów, wręcz jest to podstawowe działanie przy montażu. Do tego wymagają wału HPC o odpowiednim skoku i dł. korby. Kolejny nieodłączny jest zapłon typu selletra/PVL/S6R/T, dalej napęd Overrange eliminujący rozrusznik bo to pojazd na tor a nie po bułki. Wydechów yasuni jest masa, ogólnie z MHR team 70 wg. testów HK dobrze wypadał C20, aczkolwiek 2-3KM gorzej niż ich własny wydech. Gaźnik minimum te 26 mm PWK + króciec 26mm + zawór MHR/Vforce. Do tego stożek bo na PWK nie ma serii filtra. Jak chcesz żeby to miało ręce i nogi to trzeba robić zgodnie ze sztuką, a nie na skróty. Potem są niby hajedny a dobry sport je objeżdża (realia w PL). Jak wyżej, dodaj przełożenia, minimum 11/1 jak 13 cal koła, lub 9/1 jak 10 cal koła. Dodaj też czas i kasę na regulację, bo w PL raczej mało osób by potrafiło taki silnik wyregulować prawidłowo.
|