Dzisiaj jest 29 wrz 2024, 0:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 paź 2013, 13:39 
*

Rejestracja: 21 lip 2011, 13:34
Posty: 41
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Witam
Posiadam taki oto cylinder. Niestety posiada on próg jest on ledwo wyczuwalny palcem i moje pytanie brzmi czy jak dokupie tłok + pierścienie to wszystko będzie ok ? pojeździ jeszcze na tym ?

Obrazek

Obrazek




_________________

http://forum.mieloch.pl/big-bore-82cc-ported-head-router-4t-duzo-zdjec-t382934.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 paź 2013, 18:28 
*

Rejestracja: 02 sty 2013, 14:22
Posty: 120
Lokalizacja: warszawa
Pojazd: Gilera Runner , magnus solatio
co ci szkodzi kupić nowy nie kosztuje to jakiś wielkich pieniędzy :p




_________________

co z tego że 4t ważne że jest czym dupę wozić :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 paź 2013, 19:37 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Pojeździ bez problemu.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 paź 2013, 19:42 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
Na wiele gorszym jeździłem :) Śmiało możesz na nim jeździć ;p




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 paź 2013, 8:28 
*

Rejestracja: 21 lip 2011, 13:34
Posty: 41
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Jeszcze mam takie pytanie czy po zmianie cylka na 90 (51mm) konieczna jest zmiana głowicy ?




_________________

http://forum.mieloch.pl/big-bore-82cc-ported-head-router-4t-duzo-zdjec-t382934.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 paź 2013, 19:14 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Nie jest konieczna z tym ,że trzeba wiedzieć ,że mniejsza głowica oraz zawory szybciej zużyją się na większym cylindrze.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 paź 2013, 20:43 
*

Rejestracja: 21 lip 2011, 13:34
Posty: 41
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Ok. Dzięki wielkie za info




_________________

http://forum.mieloch.pl/big-bore-82cc-ported-head-router-4t-duzo-zdjec-t382934.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 paź 2013, 21:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Ale przy 51mm i wypukłym tłoku może Ci bić o zawory, w skutek czego szybko się wypalą, także lepiej kupić dostosowaną.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2013, 9:02 
*

Rejestracja: 21 lip 2011, 13:34
Posty: 41
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
A są tłoki 51mm niewypukłe ?




_________________

http://forum.mieloch.pl/big-bore-82cc-ported-head-router-4t-duzo-zdjec-t382934.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2013, 15:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2013, 17:26
Posty: 14
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: Peugeot Speedfight I LC
Pewnie chcesz kupić taki zestaw z allegro więc za 120zł znajdziesz niby 90ccm ale 50mm więc prawie to samo i masz głowice z powiększonymi zaworami i gniazdem zaworowym.




_________________

https://www.facebook.com/SkuteryMotoroweryiijednoslady?ref=hl Zapraszam Na FP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2013, 21:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
No 51mm nie ma płaskich ( chyba ) a 50mm to sporo jest, jak chcesz dużo mocy, to Airsal 80 i latasz :)

-- 16 paź 2013, o 21:05 --

Można samo deńko spiłować przy tym 51mm, obniżając kompresję przy tym, ale to lepiej już kupić uzbrojoną głowicę pod 90cc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2013, 22:29 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Mi się marzy Airsal 80 lub 90 ale jest dużo sprzecznych informacji na temat tłoka więc niewiem
Póki co china pseudo 80 daje radę i dobijam do 3000 km. przejechanych na tym zestawie w tym sezonie(założony w marcu tego roku)

Oj byłaby moc:D




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2013, 20:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Na tej chinie 3k powiadasz zrobiłeś, a jaki to zestaw kupiłeś? Mnie po 1.5k poszły uczelniacze zaworowe i wypalił się zawór ssący... może tylko źle trafiłem, ale trudno ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2013, 20:26 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Taki
http://motor-x.pl/cylinder-glowica-kpl- ... b-2,p.html

Ja miałem problem z zaworem po 1500km.(kumpel mówił z się zapiekł czy cuś) ale zrobił to+oczywiście regulacja i śmiga do teraz




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2013, 21:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Ja na secie WM mam aktualnie przejechane 1900km, a zawór wypalony z powodu zacinania się dźwigienki zaworu, wystarczyło ściągnąć klawiaturę i założyć tą z 50cc, bo ta jakaś ''lewa'' była, skuter jedzie dalej, problem w tym, że dalej jest wyciek benzyny do głowicy, nie wiem dlaczego, uszczelniacze zmienione, pierścienie nowe, nie kopci, nie jest zbyt mocny, nowa świeca, wyregulowany, gaźnik wyczyszczony, zawory 0.05 ssący 0.06 wydech ściśle i dalej problem jest..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2013, 21:21 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Mi zaczyna cieknąć olej
Sączy z przekładni

Ostatnio dolewałem już 3 razy bo było go za mało(sprawdzałem)




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy