Dzisiaj jest 25 sty 2025, 2:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 paź 2013, 15:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2013, 17:53
Posty: 3
Pojazd: VAPOR
Mam pytanie jaką dysze wstawić do gaznika keihin po zmianie cylindra na 65cm.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 paź 2013, 18:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2013, 20:48
Posty: 82
Pojazd: Kingway Coliber
Taką na której będzie najlepiej chodził :D




_________________

Kingway Coliber 4T:
-WM 90ccm+głowica
-Wał MCN
-Malossi Multivar
-Tec Evo Racing
-Stage6 WingCooler
-Tec 22mm Black Edition
-Korektor WM
-Malossi X-Kevlar
-stożek Vicma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 paź 2013, 14:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Skoro to 65ccm, to daj dyszę 75 i odblokuj filtr powietrza, wtedy go wyreguluj, nie baw się w stożki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lis 2013, 6:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2013, 17:53
Posty: 3
Pojazd: VAPOR
Jakub03 pisze:
Skoro to 65ccm, to daj dyszę 75 i odblokuj filtr powietrza, wtedy go wyreguluj, nie baw się w stożki.



ok dzięki za pomoc.. filtr mam odblokowany tzn może jeszcze coś doradzisz? dlaczego mówisz żeby nie bawić się w stożki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lis 2013, 10:09 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Z mojego doświadczenia ze stożkiem powiem Ci że ciężko go wyregulować(za dużo powietrza)
Poza tym zbiera wszelakie syfy




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lis 2013, 19:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
To samo pisałem, odradzam stożek, nawet z osłoną, to w deszcz zamoknie, nałapie brudu a potem czyść tą gąbkę delikatną, po za tym na stożku ciężko jest wyregulować tak by śmigał, niektórzy zmieniają dyszę główną, zakładają stożek i bez regulacji jest bomba, ale to bardzo rzadko się zdarza trafić w sedno od razu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2013, 6:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2013, 17:53
Posty: 3
Pojazd: VAPOR
Jakub03 pisze:
To samo pisałem, odradzam stożek, nawet z osłoną, to w deszcz zamoknie, nałapie brudu a potem czyść tą gąbkę delikatną, po za tym na stożku ciężko jest wyregulować tak by śmigał, niektórzy zmieniają dyszę główną, zakładają stożek i bez regulacji jest bomba, ale to bardzo rzadko się zdarza trafić w sedno od razu.



ok dzięki za info.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 gru 2013, 10:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2013, 23:59
Posty: 47
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pojazd: zipp vega50
nie lepiej troche większą dysze? najlepiej kupić kilka od 75,80,85,90 i przetestować wszystkie na kórej będzie miał najmniejsze spalanie, łatwo bedzie się regulował , dobrze przyspieszał itp. u mnie przy 50ccm zamontowałem dysze 85 ( wszystko seria tylko odblokowany)




_________________

https://picasaweb.google.com/1116141928 ... ippVega50#
http://www.youtube.com/watch?v=AkD-TPOU8hQ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy