Dzisiaj jest 30 lis 2024, 20:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 mar 2014, 16:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2011, 17:43
Posty: 310
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Router Sport 50s
Witam ! Z 3 dni temu złożyłem skuter do kupy przy czym wymieniłem cyl. i głowicę 90ccm ( 51mm ). Odpalił ale był problemy z mega wielką kompresją. Problem został rozwiązany, a teraz wgl nie chce odpalić ;/ Zawory ustawiałem, iskra jest, Gaźnik mam 24,5mm KEIHIN. Iglica jest po środku . Zmienić jej położenie ? dysza to chyba 100 jest. Nie wiem ile odkręcić także śrubę mieszanki na gaźniku. Czy może ktoś z was ma podobną modyfikację i pomógłby mi ? ( FILTR STOŻKOWY GĄBKOWY jak coś ).

Pozdrawiam!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 mar 2014, 9:58 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Nie za duży ten gaźnik?

Może go zalewa?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 16:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2014, 20:24
Posty: 65
Pojazd: bt49qt-9
zobacz , czy świeca nie jest zalana i zmniejsz otwarcie przepustnicy, może odpali.

Dla duzych gaźników polecam małe dysze.

Obecnie dla gaźnika seryjnego 19 mm mam założoną .85 przy cylku 85 ccm Airsala i ładnie śmiga, przed wymiana głowicy miałem, dysze .90 i na niej na nowej głowicy ( większej ) zalewało.




_________________

WBIJAĆ PYTAĆ KOMENTOWAĆ
http://forum.mieloch.pl/maver-action-na-airsalu-mod-lipiec-t386280.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 17:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2011, 17:43
Posty: 310
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Router Sport 50s
właśnie gaźnik myślę że ok. Dyszę mam chyba coś ok.100 także zmniejszę gdzieś do 95-90, mniej nie, ponieważ jest to jednak wielki przepust powietrza, wmontowany stożek no i komora spalania też jest duża. Dam znać czy odpalił czy nie ;)

PS. Regulowałem śrubką, ale to daje tyle, co nic :D Tylko iglicę opuściłem, zobaczymy jak to będzie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 18:34 
*

Rejestracja: 19 sty 2014, 8:56
Posty: 99
Pojazd: Romet 727 Premium 10
ja mam 90cc stożek seryjny gaźnik dyszę 85 i śmiga elegancko kolor świecy to kawa z mlekiem i ez problemu da się wyregulować




_________________

Sprzedam Battlefielda 4 Premium, Minecrafta, Oraz konto steam. Dla forumowiczów niższa cena :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2014, 19:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2011, 17:43
Posty: 310
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Router Sport 50s
Sprawdziłem dyszę...102. Chyba nieco za duża, co nie ? A no i po kilku kopnięciach z gaźnika aż się leje przez filtr paliwo....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2014, 19:38 
*

Rejestracja: 19 sty 2014, 8:56
Posty: 99
Pojazd: Romet 727 Premium 10
Raz że dysza sporo za duża a dwa masz pewnie za bogatą mieszankę miałem to samo jak mi się pływak zablokował a jak odpalił to gasł i kopcił jak lokomotywa. Daj dyszę 85 i powinno być dobrze ja mam i bez problemu da się go wyregulować nie przegrzewa się i odpala od jednego kopniaka także dysza 85 starczy.




_________________

Sprzedam Battlefielda 4 Premium, Minecrafta, Oraz konto steam. Dla forumowiczów niższa cena :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 mar 2014, 12:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2011, 17:43
Posty: 310
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Router Sport 50s
Zmontowałem dyszę 85 i ... dalej nic :/

-- 22 mar 2014, o 12:06 --

Dobra jest tak. Ustawiłem sobie magneto w pozycji "T" ( wał ani magneto nigdy nie było ruszane ) i po złożeniu wałka rozrządu i napinacza zauważyłem, że jak są te dziurki na wałku i jedna większa dziura, to nie są one idealnie równoległe tak jak na tym zdjęciu : http://obrazki.elektroda.pl/6615681200_1371060859.jpg ale jest tak, że jedna dziurka jest gdzieś o 1mm wyżej, a druga dziurka o 1mm niżej niż powinno. Może być to powód braku reakcji skutera ? Paliwo do cylindra dociera, ssanie jest, iskra ładna, niebiesko-biała, zawory ustawione ( ssący 0,50 ; wydechody 0.80 )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 mar 2014, 19:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2014, 20:24
Posty: 65
Pojazd: bt49qt-9
nie martw się tym - rozrząd masz dobrze ustawiony , ale zawory !?! ssący musi być 0,05 mm , a wydech 0,06 , lub 0,08 mm




_________________

WBIJAĆ PYTAĆ KOMENTOWAĆ
http://forum.mieloch.pl/maver-action-na-airsalu-mod-lipiec-t386280.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 20:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2011, 17:43
Posty: 310
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Router Sport 50s
Właśnie wszytko niby " jest OK " . Jutro kupię świecę, bo wiecznie jest zalana, a teraz coś słabo daje ;/ Zobaczymy jak to będzie

-- 23 mar 2014, o 20:59 --

No to tak :D próbowałem na jest dyszy 102 i nie było efektów, do dałem 90, 84 i nawet 78 i nic a nic ! Po nap***szaniu w kopkę po odkręceniu świecy była wilgotna. iskra niby była, ale zmieniłem dzisiaj na nową świecę i nagle tak sobie nie działa..... Co myślicie o tym ? Czy nie odpalał dlatego, że fajka była na wykończeniu czy co ? Może iskra była za słaba ? ja już nie wiem co robić, zero życia, nawet wybuszku nie było....W sobotę raz tylko strzeliło, ale co może być to nie wiem już. No zawory chyba po jednym odpaleniu raczej się nie wypaliły -.-.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 21:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2014, 20:24
Posty: 65
Pojazd: bt49qt-9
Jeszcze raz się ciebie pytam - ustawiłeś zawory na 0,05 mm, czy na 0,5 mm ? Jak na 0,5 mm to masz 10x za dużo luzu . ZObacz , czy iglica jest na miejscu , a potem wyjmij gaźnik z króćca i filtra, ale nie odłączaj i popompuj manetką - od strony filtra powinno by psiknąć paliwo




_________________

WBIJAĆ PYTAĆ KOMENTOWAĆ
http://forum.mieloch.pl/maver-action-na-airsalu-mod-lipiec-t386280.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 mar 2014, 21:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2011, 17:43
Posty: 310
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Router Sport 50s
A więc tak. Zawory były ustawione OK, rozrząd też, w gaźniku 84 dysza i nawet z iglicą się bawiłem i nic, nowe paliwo wlałem ze względu na to, że w baku było po zimie i też ani jednego sygnału. Coś czułem, że kompresja spadła. No ale odkręciłem głowicę, na zawory wlałem paliwo, ale ani jeden nie przecieka. Sprawdziłem tłok i cylinder - nic im nie jest. Pierścienie też są super. Jak myślicie ? Czy mogą to być uszczelki cylindra-głowicy ? I tak jestem teraz zmuszony kupić nowe ;/ A świeca była mokra po kilku kopnięciach także paliwo dochodziło.

-- 24 mar 2014, o 21:02 --

Zauważyłem jeszcze, że w pozycji, gdzie tłok jest najwyżej, to znak " T " na magneto jest gdzieśo 2mm niżej, raczej nie powinno chyba to przeszkodzić ? A może jednak ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2014, 21:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Na karterze jest kreska, ustawiasz magneto w pozycji T, tak aby literka T pokrywała się z tą kreską na karterze, następnie przechodzisz do zaworów, jeżeli 2 małe kropki są po bokach i są równo z głowicą, a duża kropka jest u góry, to jest okej, ale jeżeli po ustawieniu pozycji T na magnecie te 3 kropki nie są równo, to masz rozrząd przestawiony i za chiny ludowe nie odpali, może załapać i zdechnie i po zawodach, kompresji może również przez to nie mieć, gdyż może ona przez zawór uciekać, jeżeli rozrząd jest źle ustawiony, aby to naprawić ściągnij klawiaturę rozrządu, pierw ustawiając pozycję T na magnecie wg. kreski na karterze, po czym przekręć wałek rozrządu, aby dziurki się schodziły i następnie załóż łańcuszek rozrządu, załóż klawiaturę rozrządu, zawór ssący ( ten od strony króćca ) ustaw na 0.05mm ściśle, a wydechowy na 0.06mm luźno. Poskręcaj wszystko do kupy, nalej benzyny pod świecę i odpal, dyszę rzędy 85-90 przy takim gaźniku wystarczy.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2014, 22:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2011, 17:43
Posty: 310
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Router Sport 50s
Co do rozrządu to już ustawiałem wszystko idealnie, i minimalnie tylko te dziury są nierówno, nie ma tak, że leżą nie na tym ząbku, co powinny. Bo rozrząd jest ustawiony najlepiej, jak tylko być może....Zawory jak i dysza w gaźniku też jest ok. Kompresja - wydaje mi się, że przedmuchało uszczelkę. Dlatego już zamówiłem nowe, i zaraz dodam do uszczelki silikon dla uszczelnienia tego wszystkiego. Zawory nie przeciekają, bo sprawdziałem, wlewałem benzynę i nic ani troszeczkę nie poleciało, pierścienie też ok, tłok i cylinder jest ok. Kompresja była na początku mega, jak już odpaliłem go pierwszy raz, to po zgaszeniu nagle stracił kompresję i nie chciał już odpalać. Dlatego jeśli wszystko z zaworami, tłokiem, cylindrem a nawet otworem na świecę jest ok, to nic innego nie pozostaje jak uszczelki ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2014, 22:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Skoro po jednym odpaleniu wydmuchało uszczelkę pod głowicą, bądź cylindrem, to ta kompresja musiała być ogromna, albo uszczelki pogiąłeś przy zakładaniu lub Ci pękły, bo niemożliwe od 1 odpalenia, żeby je wydmuchało, zobacz, czy nie masz luźnego wału, sprawdź korbowód ( góra dół ) a następnie na osi wariatora, czy nie ma luzów, jeżeli tak, to uszczelniacze i najprawdopodobniej łożyska do wymiany, ale to swoją drogą, tutaj trzeba przyjrzeć się rozrządowi, nie ma, że minimalnie się nie schodzi i jest dobrze.. ja kiedyś też jak złożyłem silnik to minimalnie się nie schodził, odpalił raz, po dodaniu gazu zdechł i następne 2h piłowania nie przyniosły efektów, aż zabrałem się za rozrząd i to była jego wina, albo coś jest zrobione tak jak ma być, albo wcale.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 mar 2014, 14:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2011, 17:43
Posty: 310
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Router Sport 50s
Zrobiłeś rozrząd, w sensie jakim ?

-- 27 mar 2014, o 14:02 --

ładować silikon pod uszczelki ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy