Dzisiaj jest 24 maja 2024, 16:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 kwie 2014, 20:02 
*

Rejestracja: 25 wrz 2013, 16:13
Posty: 5
Pojazd: BT49QT-6
Co trzeba dokładnie wymieniać oprócz cylindra i tłoka ? , bo zmienilem cylinder i tłok(45mm) i teraz tak : nie chce palić, benzyna leci do filtra , ma iskre , rozrząd ustawiony , może gaźnik rozregulowany ... nie mam pojecia , HELP :D
skuter 139QMA 4t


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 kwie 2014, 20:27 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8335
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeśli mowa o odpaleniu to po zmianie cylindra nic nie trzeba robić. Powinien odpalić bez problemu ,zaznaczając ,że rozrząd jest dobrze ustawiony. Zawory są regulowane na klawiaturze ,którą przy wymianie ściągamy całą ,więc regulacja zaworów pozostaje na takim samym poziomie jak przed demontażem. Na początek wyregulować gaźnik ,sprawdzić jeszcze raz ustawienie rozrządu. Pierwszy raz można podjąć próbę odpalenia przy delikatnie odkręconej manetce gazu.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 kwie 2014, 20:33 
*

Rejestracja: 25 wrz 2013, 16:13
Posty: 5
Pojazd: BT49QT-6
regulacja gaźnika ..... jak to mam zrobić ? śrubkę od mieszanki przykręcić i spróbować odpalić ? ssanie ma , ale benzyna leci zamiast do cyla to do filtra ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 kwie 2014, 22:34 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8335
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Paliwo leci przy pracującym ,czy zgaszonym silniku ? Sprawdź proszę ,czy na pewno w odpowiednie miejsce jest podłączony przewód paliwowy idący od zbiornika. Jeśli paliwo ucieka przy pracującym silniku to oznacza ,że zawór iglicowy znajdujący się w komorze pływaka w gaźniku nie zamyka komory ,przez co paliwo przelatuje w kółko. Gaźnik regulujemy śrubą składu mieszanki oraz obrotów jałowych. W dziale zrób to sam znajdziemy przydatne poradniki na temat regulacji gaźnika.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 kwie 2014, 23:04 
*

Rejestracja: 25 wrz 2013, 16:13
Posty: 5
Pojazd: BT49QT-6
paliwo leci przy pracującym silniku :/ , czyli gaźnik do regulacji ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy