Dzisiaj jest 17 cze 2024, 0:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 kwie 2014, 18:59 
*

Rejestracja: 02 kwie 2014, 15:42
Posty: 9
Lokalizacja: czyżew
Pojazd: chińćzyk 4t ;D
witam mam problem z chińczykiem 4t natomiast ma cylek 70 no name wario koso spręzyne centralną czerwoną filt stożek i leci mi tylko 60 rozmwaiałm z kilkoma osobami móili że leci ponad 80km/h czego jest wina? :C


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 kwie 2014, 19:05 
**

Rejestracja: 04 sty 2014, 9:50
Posty: 230
Pojazd: Swap
Jak wszystko masz dobrze wyregulowane to sprawdz okladziny sprzegla i wage rolek .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 kwie 2014, 19:10 
*

Rejestracja: 02 kwie 2014, 15:42
Posty: 9
Lokalizacja: czyżew
Pojazd: chińćzyk 4t ;D
no wiem z tego to nie ma jednej odkleiny na sprzęgle skruszyłą sie ;p

-- 02 kwie 2014, 20:10 --

może być to tego wina?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 kwie 2014, 20:43 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Dłuższa jazda na dwóch okładzinach mija się z celem. Sprzęgło kwalifikuje się do wymiany.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 kwie 2014, 10:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2013, 10:32
Posty: 103
Lokalizacja: Warmia-Mazuria :)
Pojazd:
myślę że up@ ma rację a skoro już będziesz to rozbierał możesz i wymienić sprężyne centralną




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 kwie 2014, 14:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jakiej dokładnie twardości jest ta sprężyna centralna, jest wiele ''czerwonych tuningowych'' sprężyn i każda z nich jest inna, więc jaką Ty kupiłeś, docisk rzędu Medium przy cylku 70 do tego dobry pasek i dysza w gaźniku, rolki wariatora 7g, moduł wm motor i licznik zamyka bez problemu.
Ja swojego czasu miałem w chińczyku:
Cylinder kpl. WM Motor 72cc
Wariator WM Sport, rolki, przeciwtalerz i tuleje również
Sprzęgło Tec Evo Racing
Dzwon WM
Pasek WM
Gaźnik seria + dysza 88 + stożek malossi

Przełożenia 13/1 i bez problemu licznik zamykał, początkowo skuter 1 dzień miał niesamowite odejście później osłabł i była to wina głowicy, która przepuszczała kompresję, po wymianie dalej śmigał aż miło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 kwie 2014, 15:39 
*

Rejestracja: 02 kwie 2014, 15:42
Posty: 9
Lokalizacja: czyżew
Pojazd: chińćzyk 4t ;D
co miałeś na myśli 13/1 nie pamiętam, to co mam zrobić żeby tyl ejechał kupiłem ostatniio pasek naraku i modół czekam na części, może być coś z cylkiem albo z głowicą lub z zaworami?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2014, 0:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
13 obrotów dzwonu na 1 obrót koła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy