Dzisiaj jest 12 lut 2025, 7:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 cze 2014, 10:18 
*

Rejestracja: 20 wrz 2011, 15:01
Posty: 82
Pojazd:
hej mam problem ze swoim dwukołowcem otóż pali mi tylko na wiertarke na rozrusznik nie a jeszcze dwa tygodnie temu palił ładnie byłem sie przejechac tak z 17 km i postawiłem go i już nie odpalił gaźnik czyszczony zawory regulowane iskra jest cewka nowa gaźnik nowy dodam że jak go odpale wiertarką to normalnie jeździ wiecie co to może być ?? z góry dzięki za pomoc;))


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 cze 2014, 10:36 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Przy kończącym się wale napewno nie odpali z rozrusznika ale z kopa da radę

Ja bym sprawdził właśnie wał a potem cylek




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2014, 10:52 
*

Rejestracja: 20 wrz 2011, 15:01
Posty: 82
Pojazd:
tylko wał nie ma grama luzu / jak mam sprawdzić wał ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2014, 20:10 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
A po czym wnosisz że wał niema luzu?

Na oko?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2014, 16:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Co ma wał do odpalania z rozrusznika :shock: Nie ma znaczenia, jeżeli prąd rozruchowy jest odpowiedni, a szczotki rozrusznika elektrycznego są w dobrej kondycji, to powinien zapalać bez problemu, ew. tryb rozrusznika jest wytarty i nie zazębia się odpowiednio, dlatego ciężko mu zakręcić, to samo może być spowodowane wysokim poziomem kompresji, jeżeli by były uszkodzone łożyska na wale to wtedy by mógł mieć problem, ale gdy wał ma luzy to i tak bez problemu odpali..




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy