Dzisiaj jest 14 lut 2025, 16:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 wrz 2014, 17:37 
*

Rejestracja: 14 wrz 2014, 17:28
Posty: 48
Pojazd: Skuter
tak jak w temacie skuter nie ma siły ruszyc tak jak by go muliło z miejsca trzeba sie odpychac nogami aby uzyskał co najmniej 12km na godzine a potem załapuje obroty i smiga dalej co to moze byc bo mnie krew zalewa jak stane na swiatłach i musze sie odepchac nogami aby uzyskał pretkosc 12km/h i dodam ze podjazd pod góre jest nie mozliwy jesli skuter nie jest rozpedzony prosze o pomoc dodam tez ze filtr paliwa powietrza sprzegło wariator pasek swieca i gaznik sa nowe specjalnie wymieniałem te elementy myslac ze to ich sprawka ale nic efekt bez zmian


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 wrz 2014, 21:17 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Niestety wygląda to na słabą kompresję. Musisz spojrzeć na głowicę w tym zawory oraz sam cylinder w jakim są stanie oraz,czy gdzieś nie mają przedmuchów. Spotkałem się kiedyś z podobnym problemem ,gdzie właśnie trzeba było rozpędzić skuter z miejsca ,żeby dopiero przywrócić silnik do życia pomimo tego,że był uruchomiony. Wymiana cylindra pomogła. Trudno powiedzieć co konkretniej jest w tym przypadku ,ale proponuję właśnie w pierwszej kolejności skupić swoją uwagę na tych dwóch elementach.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2014, 8:14 
*

Rejestracja: 14 wrz 2014, 17:28
Posty: 48
Pojazd: Skuter
tez tak myslałem ze to moze byc wina pierscieni tłoka cylindra bac głowicy ale nie chciałem nie potrzebnie zaczynac remontu wolałem sie upewnic kompresjafaktycznie jest licha czuc to na kopce przy odpalaniu kopie jak w powietrze i załapuje gdzies za 3 razem zanim odpali potem chodzi normalnie i dodam ze skuterek ma przejechane jakies 13 tys wiec wina na 99% lezy po stronie elementów silnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2014, 16:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
zerknij na zawory bo słaba kompresja równie dobrze może być wynikiem podbartego zaworu lub jego wypalenia, a przebieg sugeruje wymiane i cylindra i głowicy ;)




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 wrz 2014, 17:54 
*

Rejestracja: 14 wrz 2014, 17:28
Posty: 48
Pojazd: Skuter
no i tez tak zrobie i dam znac czy poskutkowało a jeszcze pytanie na marginesie jak włozyłem cylek 80 airsala to wyłamywało mi kopke czym to jest spowodowane ?? za duza kompresja ?? teraz pale tylko na rozrusznik :) :P :P :P

-- 17 wrz 2014, 18:54 --

juz wszystko wiadomo tłok w opłakanym stanie dlastego niee miał siły ruszyc temat mozna zamknac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy