Dzisiaj jest 12 lut 2025, 5:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 wrz 2014, 13:55 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
siemanko, mam problem ponieważ nie moge odkręcić śruby wariatora ani magneta, próbowałem różnych blokad blokowałem w taki sposób że od strony wariatora dawałem klucz na śrube i próbowałem odkręcać magneto, próbowałem nawet z przedłużką na kluczu (rura) nie da rady. Macie jeszcze jakieś pomysły jak to odkręcić bez klucza pneumatycznego ? (nie mam do niego dostępu)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 wrz 2014, 18:45 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Podjedź na pierwszą lepszą wulkanizację bądź zakład dysponujący kluczem pneumatycznym. Obrobisz śrubę i później będziesz miał problem w ogóle to odkręcić. Czasami pomaga uderzenie w klucz młotkiem w tedy śruba puszcza ale jeśli chodzi o wał to to takich czynności na nim lepiej nie praktykować bo możesz uszkodzić łożyska.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2014, 9:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Sam próbowałem kluczem z przedłużką, ale to nie to; zawsze klucz "schodzi" bokiem. Do pneumatyków podchodzę z rezerwą :| . U mnie dobrze zadziałał klucz do kół tzw. duży wanadowy krzyżak. Jedno zdecydowane przekręcenie i nakrętka puściła. Podstawa: dobre zablokowanie zębatki wariatora: nie jakimiś kluczami podkłądanymi nie wiadomo gdzie, prętami i innymi wynalazkami rodem spod szopy pana Kazia, tylko porządna, hartowana blokada na kilka zębów (min. 8 a nie 2), dużo szersza niż sama zębatka.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2014, 14:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
co ty człowieku bredzisz, jak ma się śruba urwać to prędzej ręką niż pneumatem. ja odkręcam zawsze i bez problemowo ... a skręca się na blokadzie ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2014, 17:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Do mnie pijesz? Czy gdzieś napisałem że "ma się śruba urwać"?
Zastanawiam się jak musi być mocno dokręcona nakrętka wariatora skoro trzeba użyć aż udaru żeby ją ruszyć. Ja odkręcam zwykłym kluczem; nawet taki z grzechotką ruszył nakrętkę (nie było lekko ale puściła).




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy