Dzisiaj jest 07 lut 2025, 4:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lis 2014, 23:51 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
siemka, jako że idzie zimka :) to skuterek stoi w garażu i można z nim coś porobić. Chciałem zacząc na początek od tuningu mechanicznego później optyczny. Troche mi się nie chce wierzyć że te 100ccm to faktyczne 100ccm więc popytałem kolegów znających się mniej więcej na oko w fachu i powiedzieli mi że to 100ccm 50mm tłok to realne 82ccm i nie trzeba wymieniać do tej pojemności wału (czy tam łożysk)

Jako iż jestem chaotyczny w prędkości, paleniu gumy, testowaniu przednich hamulców :P więc nie chce wydawać na jakiś zestaw 1000zł który po paru miesiącach zatre i 1000zł w piach. Wole te tańsze chińskie dobrze dotrzeć i troche polatać. I teraz jak możecie powiedzieć czy dobre wyłapałem zestawy z allegro (max 200zł bo szkoda więcej :/) jak złe to pomóżcie jak dobrać komponenty. Do tego jakie rolki ? jakie sprężynki sprzęgła ? gaźnik mam oryginalny filtr też ale to już chyba przy tym trzeba będzie dać stożkowy filtr (gąbkowy), przedłużka amortyzatora w drodze, później optyka. Do gaźnika jaką dysze dać przy tym chińskim 100ccm?

1. http://allegro.pl/skuter-4t-chinski-cyl ... 01727.html
2. http://allegro.pl/cylinder-glowica-90cm ... 98472.html
3. http://allegro.pl/cylinder-100-glowica- ... 13635.html


Pozdrawiam :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 lis 2014, 14:53 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
ja bym kupił cylek chine byle jaką te 70 czy 80cc i do tego tłok meteora albo naraku (cyl za +-70zł, reszta tłok). Jak ktoś już pisał..masz 100-200zł-nie bierz się za tuning bo zaraz będą rolki...dysza itp. 300zł najlepiej mieć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lis 2014, 17:34 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Nie no 200-300zl chodziło mi za sam kit cylinder tłok itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 gru 2014, 12:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
No to ja ci podpowiem co możesz najlepszego zrobić ;)

Na początek kupujesz cylinder z tłokiem:
http://allegro.pl/airsal-cylinder-81-50 ... 55404.html

Cena 250zł za markowca :wink:

Do tego nowe uszczelniacze zaworowe w głowicy docierasz gniazda zaworowe zakładasz lejesz olej 10w40 i masz rakiete :mrgreen:

Fabryczna głowica pasuje do tego zestawu bo tłok jest specjalnie zrobiony pod seryjną głowicę.

Nie baw się w jakieś tam tuningi z głowicą MADE IN CHINA bo to nie ma sensu :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 gru 2014, 15:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2014, 14:30
Posty: 75
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd: Dafier wx2 4t
a stare uszczelniacze nie wytrzymają przy tym cylindrze ? :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 gru 2014, 17:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Może i wytrzymają a jaką masz pewność że po 500km nie padną ? :lol:

Uszczelniacz zaworowy kosztuje 1,50zł więc kupujesz dwa czyścisz docierasz pastą zaworową zakładasz i już :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 gru 2014, 21:04 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
a co z wałem ? wytrzyma oryginalny ? (0 luzów)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2014, 10:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2014, 14:30
Posty: 75
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd: Dafier wx2 4t
A gaźnik stary będzie dobry czy trzeba większy kupować? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2014, 14:31 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Gażnik oryginalny może być z większą dyszą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2015, 18:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2014, 21:06
Posty: 76
Lokalizacja: Głowno
Pojazd: Ventus Grand 4T,Mz Etz 250
A tak się podepnę pod temat.
Mam cyl 80(47mm tłok) i idzie niby ale jeszcze mi mało :D I widziałem post co do zmiany tłoku na markowy,taje on coś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lut 2015, 11:07 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Kup chińską 50mm




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2015, 3:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
powodzenia w szukaniu markowych tłoków .. 47mm tłok to coś malutki, ja miałem 52mm :v




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy