Dzisiaj jest 12 lut 2025, 0:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 maja 2015, 17:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2014, 14:30
Posty: 75
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd: Dafier wx2 4t
jaka moze być przyczyna że nie można ustawić wolych obrotów :/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 maja 2015, 20:05 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Zazwyczaj jest to spowodowane nieszczelnością układu ,czyli tzw. lewym powietrzem. Może też problem tkwić w niewyregulowanych zaworach przez co na obrotach jałowych silnik będzie gasł.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 maja 2015, 20:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Lewe powietrze

-- 13 maja 2015, 21:07 --

Hehe, aleśmy się zgrali z tym wpisem :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2015, 20:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2014, 14:30
Posty: 75
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd: Dafier wx2 4t
jak się zatka filtr to niby gaśnie a chyba nie powinien jakby lewe łapał ?

-- 14 maja 2015, 21:45 --

Luzy zaworowe też w porządku :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2015, 6:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Niekoniecznie ilość lewego powietrza wystarczy do pracy silnika; może go być za mało i gaśnie przy zatkaniu filtra. Ale do zakłócenia działania całości i problemów z regulacją już tak.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2015, 13:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2014, 14:30
Posty: 75
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd: Dafier wx2 4t
o to gdzie może łapać lewe powietrze ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2015, 21:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Gdzie się da i gdzie znajdzie miejsce - połączenia, wężyki, uszczelki itp.
U mnie pękła (od środka!) podkładka między kolankiem gaźnika a głowicą. Nic nie było widać z zewnątrz ani od środka. Dopiero dokładne obejrzenie jej pod szkłem powiększającym pokazało mikro pęknięcia. Wystarczyło kupić i założyć nową podkładkę, żeby silnik od razu zaczął pracować jak należy. Ganiałem się z tym lewym powietrzem kilka miesięcy zanim odkryłem że to małe gówienko miało wadę >:-| .
Sprawdzaj sukcesywnie od głowicy: oring pod podkładką, ebonitową podkładkę, oring nad podkładką, całe kolanko, połączenia wężyków od podciśnienia do kranika paliwa, połączenie króciec-gaźnik, sam gaźnik (dekiel nad przepustnicą), połączenia gaźnik-filtr powietrza itp.
Wszędzie gdzie może dostać się powietrze nie tam gdzie ma, może być problem. Gaźniki w 139QMB pracują na podciśnieniu i dlatego są tak czułe na lewe powietrze które od razu zakłóca ich pracę - w tym i niemożność dobrego wyregulowania.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy