Dzisiaj jest 22 sty 2025, 23:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 sie 2015, 10:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2013, 10:32
Posty: 103
Lokalizacja: Warmia-Mazuria :)
Pojazd:
tak jak w tytule a dodam że na nowej świecy odpalał z pierwszego a po przejechaniu 10-15km już miał ciężko z odpalaniem po postoju takim z 30 min
iskra na świecy jak jest w nagarze przeskakuje na boki iskra niby niebieska ładna ale odpalać nie chce
dodam że ładowanie akumulatora chyba nie istnieje czy to mogą być objawy psującego się iskrownika ?

pyt nr2. w tłumiku są jakieś blaszki czy to są blokady ? bo nie wiem czy rozwiercać te blaszki czy nie
jak by co mogę nagrać filmik iskry w razie potrzeby

Przebieg benzera 4600km

z góry dzięki za pomoc :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 sie 2015, 22:14 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeśli iskra jest to ładowanie akumulatora nie ma nic z tym wspólnego. Próbowałeś może zmienić świecę? Wyreguluj na początku gaźnik. Sprawdź ,czy działa ssanie automatyczne. Posprawdzaj takie podstawy. W dalszej kolejności możesz obejrzeć zawory i sprawdzić ich szczelność. Problemy z odpaleniem po dłuższym postoju są zwykle związane z niesprawnym ssaniem ,lub nieszczelnymi zaworami, bądź źle wyregulowanymi.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2015, 9:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2013, 10:32
Posty: 103
Lokalizacja: Warmia-Mazuria :)
Pojazd:
wymieniałem właśnie na nówke NGK po jej wstawieniu zapalał od strzała po przejechaniu 10-15km ta świeca jak by nie ma już takiej iskry jak była nowa co do zaworów to też już sprawdzałem i wynosi te 0.05
Model to Benzer Yanke w nim nie ma ssania automatycznego tylko jest kranik co do szczelności zaworów to narazie to zostawie naprawdę nie mam chęci tego rozbierać.

przy odpalaniu go to słychać jak by "chciał a nie mógł"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2015, 8:13 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Wyreguluj gaźnik jak pisał Mate57
Zbyt bogata mieszanka paliwowo-powietrzna stąd nagar

U mnie jest to samo co u Ciebie
Kręci rozrusznikiem jak szalony ale po chwili odpala po dodaniu niewielkiej ilości gazu

Testuję różne ustawienia i dysze

Testowałem 85 a teraz 90

Jeśli nie pomoże to dam ząbek na iglicy niżej


Ale ja mam Airsala 50mm(82cc) i to trochę inna bajka niż u Ciebie...




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2015, 9:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2013, 10:32
Posty: 103
Lokalizacja: Warmia-Mazuria :)
Pojazd:
próbowałem wszelkich regulacji to była jedna z pierwszych rzeczy jakie zrobiłem no u mnie
mógł bym kręcić tym rozrusznikiem do rozładowania aku... co do dysz to owszem
a dodam też że zaobserwowałem coś takiego że jak nim troche po kopie to odpali wejdzie do 4k
i jak będę dodawał gazu to bd git a jak zgaśnie to zgaśnie i znowu to samo momętami ma takie prześwity że jak by zapalał do 0,5k i gasł
Killer a jak zmieniałeś cylek i głowice to zmieniałeś króciec i gaźnik czy tylko dysze ?
a i jaki ty masz tłumik w swoim ? bo ja myślę wstawić od jakiejś 250tki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2015, 10:22 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Króciec wymieniałem ze 2 lata temu tak profilaktycznie
Gaźnik tak samo 2 lata temu z seryjnego
Tłumik mam zwykły tylko wybebeszony ale czekam na nowy przelotowy

--
Tłumik niewiele daje więc zostań przy seryjnym(zawsze ktoś się najdzie kto powie że coś daje)

Jak miałem 80cc(72cc) to było wszystko ok. a teraz trochę problemów z 82cc(50mm)

W Twoim przypadku może być coś z gaźnikiem nie halo

Osobiście kupiłbym nowy

Reszta standard co już wiesz:zawory,rozrząd

Dysze zmieniłeś na większą lub zwiększałeś poprzez podniesienie iglicy?
Ja na starym gaziorze wymieniałem dyszę na większą




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2015, 11:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2013, 10:32
Posty: 103
Lokalizacja: Warmia-Mazuria :)
Pojazd:
aha no nie robiłem nic z dyszą ani iglicą bo po co puki nie pali dobrze to nie ma co ulepszać
też tak myśle że coś z gaźnikiem w książece serwisowej pisze że 05,2014 był wymieniany gaźnik
a znając polskich mechaników...

co do tłumika to nie wiem czy tak nic nie daje, koleszka kupował do skutera
przelotowy tylko ten zawinięty i jakoś odczuwalnie szybciej ruszał

mam zamiar wstawić 72cc power force czy tej firmy to będzie rzeczywiste 72cc ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2015, 14:00 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Przelot to przelot w 4t

Jeśli ten power force ma 47mm to jest to 72cc

Daj linka




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2015, 19:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2013, 10:32
Posty: 103
Lokalizacja: Warmia-Mazuria :)
Pojazd:
czym linka https://motor-x.pl/cylinder-zeliwny-pow ... mm-,p.html

problem po części rozwiązany świeca zła najprawdopodobniej bo na starej chińskiej jakiejś odpalił na necie patrzyłem jakie są oznaczenia świec do tego modelu i ta się nie zgadza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2015, 19:46 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Tak to 47mm

Czyli co lepiej odpala?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2015, 21:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2013, 10:32
Posty: 103
Lokalizacja: Warmia-Mazuria :)
Pojazd:
lepiej nie ale W OGÓLE odpala na ciepłym palił nawet z rozrusznika jak już ostygł to za cholere
ale to chyba wina świecy bo jak osiadła nagarem to ledwo iskra na niej była widoczna na czystej jest
ładna i niebieska

powiedz mi jaki miałeś v-max na standardowej 50tce bo mój na świecy ngk poleciał te 55 dalej rośnie prędkość tylko do 9k obrotów a dalej ni dziś zauważyłem że obroty na 3ce skakały jak podrosły do 10-11 to opadały do 8 z tyłu na zębatce mam 47 z przodu nie wiem chyba 14 ale nie ściągałem tej osłony

kolejna sprawa to że jakoś nie mogę wyregulować gaźnika na tyle by była kawa z mlekiem tylko albo mniej albo więcej nagaru :/

a i jeszcze jedno pytanie bo na 1 mogę go zatrzymać nogami....
(dużo pytam ale coś biegowego moje to pierwsze jest i zbytnio nie wiem co i jak powinno być)
dziwi mnie też sprawa że np wujka ogar 900 leciał licznikowe 80 a ta sama pojemność... i był bardziej
żywszy a nie jak to gówno...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy