Dzisiaj jest 20 sty 2025, 18:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 lip 2016, 18:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2010, 21:06
Posty: 4
Pojazd:
Witam mam problem ze skuterem z silnikiemty 139QMB. Problem polega na tym że nie chce się wkręcać na obroty jedzie do 30Km/h normalnie a potem przerywa. Chciałem zobaczyć do zaworów ale okazuje się że nie da rady ustawić rozrządu na znakach na magnecie. Magneto ustawia się przed literką F a nie na literze T. A znaki na zębatce wałka rozrządu ustawiają się dobrze. Co to może być?




_________________

[center]Obrazek[/center]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 lip 2016, 23:03 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Na wale są dwie zębatki. Zobacz ,czy na prawidłowej jest założony łańcuch rozrządu.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2016, 10:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2010, 21:06
Posty: 4
Pojazd:
To stało się podczas jazdy. Skuter nagle przestał ciągnąć. Normalnie odpala ale nie może się wkręcić na obroty.. Może być coś takiego że na wale ścieło klin i magneto się przestawiło i dlatego nie pasuję na znak T i nie wkręca się na obroty ?




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2016, 16:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
Rozrząd Ci chyba przeskoczył, masz rozciągnięty łańcuch albo zepsuty napinacz




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2016, 17:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2010, 21:06
Posty: 4
Pojazd:
Może na filmie wyjaśnie to lepiej. Chodzi o to że nie mogę ustawić wału na znaku T.. Łańcuszek zdjęty klawiatura zaworów też.
https://www.youtube.com/watch?v=wyN4Hn7__gE




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2016, 18:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
Może zdejmij głowicę i zobacz jak będzie ustawione magneto gdy tłok będzie w GMP




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2016, 6:32 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Ale ja tu nie widzę nieprawidłowości, w każdym tak jest. Poprostu nadbiegunniki oddziałowują na magneto a resztę pole magnetyczne załatwia.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2016, 10:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2010, 21:06
Posty: 4
Pojazd:
W dwóch innych silnikach ktore mam w domu magneto staje idealnie na pozycji T. To jak ustawic zawory jak trzeba jedna reka trzymac magneto zeby nie przeskoczylo na znakach?




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2016, 11:49 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Akurat rozmieszczenie magnesów na kole może być różne i nie ma to wpływu na działanie całego układu. Osobiście się często spotykam z tym zjawiskiem czasem kilka razy w tygodniu.
Ustaw sobie wstępnie łańcuszek rozrządu i ręką na kole ustaw na znak i patrz czy położenie koła rozrządu jest w dobrym miejscu. Jeśli jest w złym to przesuń łańcuszek o jeden ząbek i znów sprawdź. Ustawisz dobrze i nie będzie problemu.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2016, 13:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
U mnie jest tak samo, koło magnesowe przeskakuje, ale to nie wina silnika tylko - jak pisali - magnesy przyciągają. Ja robię tak, że ustawiam koło na 'T', blokuje je dopasowanym klockiem gumowym (wciskam między koło a obudowę) i biorę się za zawory.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy