Dzisiaj jest 11 lut 2025, 20:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Wysokie obroty
Post: 05 sty 2014, 21:39 
*

Rejestracja: 07 cze 2012, 14:43
Posty: 84
Pojazd:
Witam. W mojej Aprili 70ccm mam problem z wyregulowaniem wolnych obrotów. trzyma ciągle koło 3-4 tys. Moc jest, ładnie wkręca się na obroty, odpala. Tak, z gaźnikiem się bawiłem, czyściłem, zmieniałem dysze itp. Ale czy przyczyną mogą być membrany? są odgięte minimalnie 2 płytki, tak na grubość kartki, prześwit widać pod światłem.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 sty 2014, 22:51 
*

Rejestracja: 21 lis 2012, 22:35
Posty: 38
Pojazd:
to może być membrana, ale i tak musisz ją wymienić bo nigdy nie ustawisz gaźnika, sprawdz jak wygląda filter, czy dochodzi paliwo, czy pływak nie zawiesza się, czy linka się nie przyblokowała,bo jak piszesz ze zmniejszasz obroty a tu nic to może zawiesić się linka :)

Damian




_________________

Jedna chwila, manetki ruch i czuję się jak król .. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sty 2014, 12:21 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Tak to będzie membrana, wymień płytki i będzie Ci ładnie latać.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sty 2014, 13:31 
*

Rejestracja: 07 cze 2012, 14:43
Posty: 84
Pojazd:
Ok. Dzięki membrany już kupione. Tylko że te są bez uszczelek. Można to wszystko elegancko posmarować silikonem? I tam gdzie łączy się gumowy króciec z membraną też uszczelnić?

I tak jeszcze poza tym tematem, kupiłem przerywacz kierunków, podłączyłem wszystko ok, a gdy włączę kierunek to on piszczy. Kierunek miga normalnie tylko zamiast tykania jest taki pisk, coś w rodzaju sygnału jak cofa tir. Czy jest to specjalnie tak robione czy coś jest nie tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sty 2014, 10:16 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No na łączeniu króćca z zaworkiem możesz dać troszkę silikonu, będziesz miał pewność że w razie czego tam nie bedzie łapać lewego powietrza.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy