robdk pisze:
Po pierwsze o czym nie piszą w żadnym z poradników odnośnie regulacji to manetka gazu musi mieć luz tzn. dopiero lekkie przekręcenie napina linkę. Wtedy jest pewność, że nie są fałszowane wolne obroty.
Nie wiem czy gaźnik jest fabryczny czy też zmieniany pod tą 80-tkę ale wydaje się, że jest za bogato ustawiony.
Na początek zrób podstawę do regulacji tj. dysza 110, iglica na środek, śruba 2 obroty.
Teraz sprawdź co się dzieje. Może być też jeśli był zmieniany gaźnik za duża dysza wolnych obrotów ale to raczej wyjdzie dopiero w praniu.
witam i dziękuje za odpowiedź z braku czasu dopiero dziś przysiadłem do Aprilki i dysza 110 była totalnym krokiem w tył dopiero przy dyszach pomiędzy 120-130 silnik zaczyna żyć przy ustawieniu iglicy na największą dawkę i śrubie od składu mieszanki wykręconej pomiędzy 3 a 5 obrotów. Co do problemu z zapalaniem problemem okazał się nie gaźnik a akumulator. Po podłączeniu do większego aku motor pali od strzała jutro przetestuje z rana na zimnym jak się zachowa podczas zapalania.