Witam. Wczoraj wymieniłem w yamaha dt dysze główna z 92 na 105 , zwykły filtr powietrza na duży gombkowy z seri Revo , kruciec , wcześniejszy był zablokowany ten jest odblokowwny , po złożeniu wszystkiego motor odpalił od razu , gaźnik ładnie wyregulowalem , motor fajnie pyrka na 2 tyś obrotów (to 2 T) pp dodaniu gazu fajnie sie wkreca na obroty , nie gaśnie ani nic , ale gdy jadę , daje 1 bieg ful gax , 2 bieg fil gaz , 3 bieg ful gaz , 4 bieg ful gaz i zaczyna mi gasnac , po dodaniu ssania pyrka aale zaś gaśnie i po chwili jest to samo , z tego co zauważyłem mój kranik podcisnieniowy ( dwa wyloty , jeden górny to paliwo a dolny to podciśnienie ) daje za mało paliwa , i dlaczego podcisnieniem leci zawsze troche paliwa ? Widzę to podczas pracy silnika bo mam przeźroczyste wężyki , może ktoś ma jakiś pomysł ?
|