|
Dzisiaj jest 13 maja 2024, 7:37
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
tomekz699
|
: 10 maja 2017, 15:15 |
|
Rejestracja: 17 lip 2016, 11:44 Posty: 4
Pojazd: Aprilia RS50 2000r
|
Witam Ostatnio podczas przejażdżki zgasł mi silnik(nagle stracił obroty podczas normalnej jazdy). 6 Km prowadziłem ją do domu(po drodze próbowałem odpalić. Po doprowadzeniu do domu normalnie odpaliła za pierwszym(silnik normalnie pracował). Kilka dni później po odpaleniu nie umiała wkręcić się w obroty i po przejechaniu kilometra znowu zgasła. Wyczyściłem gaźnik, filtr powietrza, wymieniłem filtr paliwa, nowa świeca (NGK BR8ES). Nadal nie odpalała, świeca nawet trochę nie pokryła się osadem. Zacząłem szukać przyczyny przy elektryce. Nowa fajka, cewkomoduł i nadal to samo. W sierpniu 2016 miała remont tzn. cylinder Powerforce 74cm, tłok meteor, gaźnik doprowadzony do idealnego stanu i inne nieistotne w tej sytuacji rzeczy które wypisał mechanik oraz zakupiony nowy akumulator.
Zauważyłem, że za drugim razem świeca była lekko niedokręcona oraz można było usłyszeć cichy "wystrzał" (nie wiem jak to nazwać).
|
|
Na górę |
|
|
yuki7775
|
: 10 maja 2017, 19:29 |
|
Rejestracja: 10 maja 2017, 16:12 Posty: 2
Pojazd: Yamaha DT50 SM
|
Może być to wina iskrownika. Sprawdzałeś iskre na świecy ??
|
|
Na górę |
|
|
tomekz699
|
: 10 maja 2017, 20:15 |
|
Rejestracja: 17 lip 2016, 11:44 Posty: 4
Pojazd: Aprilia RS50 2000r
|
Iskry w ogóle nie ma. Świeca w cylindrze nawet sie nie ubrudziła. Sprawdziłem zielony przewód z iskrownika prowadzący do cewkomodułu. Jest na nim podczas kręcenia starterem 4 albo 10 v na moment. Jaka powinna być tam wartość?
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|