Cześć,
Silnik po remoncie ma zrobione ok 400km: - Cylinder Malina 72cc - Tłok ASSO 49mm - Uszczelki Top Performance - Zawór Membranowy TNT - Wydech zmodyfikowany STOCK - Filtr Gąbkowy - Nowe sprzęgło
Popełniłem oczywiście klasyczny błąd kupując z Allegro Chińskie Dellorto 21mm black edition i nie mogę go wyregulować.
Domyślnie gaźnik przyszedł z dyszą 90. Na tej dyszy mam naprawdę ładny start, ale góra tragedia wkręca się max do 11tyś oraz jest dziura między 5.5-8tyś w której silnik jakby się dławił od za dużej ilości paliwa? )
Na dyszy 85 wkręca się do 14tyś nie ma aż takiej dziury w obrotach zatrzymuje się na 6tyś na chwilę, a potem leci, ale start jest tragiczny - strasznie muli i ze świateł, aż wstyd startować.
Widzę, że do zestawu Mallina i gaźnik 21mm ludzie wsadzają dyszę 100, ale taki zabieg sprawił, że moto wcale nie chciał jechać - 6tyś max i dławił się.
Jakieś pomysły jak to ugryźć by dało się tym przyjemnie jeździć
EDIT: Dodam, że VMAX jaki osiągam to 80-85 z licznika, tak było od początku po remoncie - tak jestem duży chłopiec 110kg więc może to przez to, a jeśli nie to co?
|