Ja bym sprawdził najpierw czy jest płyn i czy nie jest zapowietrzony układ, następnie termostat, potem czy pompa pracuje.
Odpowietrzanie: Odkręcamy kurek wlewu cieczy ściskamy przewody i patrzymy czy są bąbelki.
Sprawdzanie termostatu: Zdejmujemy głowicę odkręcamy termostat i wkładamy go do gorącej wody (wrzącej) z czajnika czy coś - jak się skurczy to działa, jak nie to termostat do wymiany. A jak się otworzy to patrzymy kiedy się zamknie - jak czytałem to niby termostat zaczyna się otwierać przy 55 stopniach
Sprawdzanie pompy: No tu to już moja inwencja bo nie znam sposobu - odkręcasz przewód przy silniku dolny, zatykasz paluchem czy coś by nic nie wyciekło. Odpalasz silnik i po chwili patrzysz czy robi się ciśnienie/czy woda wypływa. Oczywiście robimy to z rozsądkiem by nie przegrzać moto. Po zabiegu uzupełniamy płyny
Zrób testy i daj znać.
|