Dzisiaj jest 16 maja 2024, 2:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 cze 2013, 16:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 cze 2012, 17:22
Posty: 105
Pojazd:
Witam . Mam problem gdyż cieknie mi tak jakby olej spod takiej śrubki pod dzwignia zmiany biegów . Nie wiem czy wystarczy ja dokrecic czy coś . Pług aż jest od tego mokry . Poniżej zdjęcia . Coś wymienić ? Dokręcić ? Prosze o pomoc .

Obrazek

Obrazek




_________________

Sr'ka sprzedana ;c .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 21:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 cze 2012, 17:22
Posty: 105
Pojazd:
Wybaczcie za PP ale już serio nie mam siły...to się nasila tzn coraz bardziej kapie .




_________________

Sr'ka sprzedana ;c .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2013, 13:45 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
Obstawiam, że uszczelniacz pod zębatką trzeba wymienić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2013, 20:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 cze 2012, 17:22
Posty: 105
Pojazd:
Droga sprawa ? Jak to zrobić ? Zielony w tej sprawie jestem..

EDIT : I Przy okazji chciałem wymienić łancuch i najlepiej przednią zębatkę . Jaka kupić ? nie chce jakiegoś szajsu .




_________________

Sr'ka sprzedana ;c .


Ostatnio zmieniony 14 cze 2013, 21:48 przez rEDIONs, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2013, 9:02 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
Musisz ściągnąć pokrywę, zdjąć zębatkę i już masz dostęp do uszczelniacza. Bierzesz śrubokręt i ściągasz go. Następnie spisujesz rozmiar, jedziesz do sklepu, kupujesz nowy. Zakładając weź sobie jakąś dużą nasadkę i po prostu wbij go na miejsce. Później zakładasz zębatkę i całą resztę.

Jaką masz zębatkę z przodu ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2013, 12:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 cze 2012, 17:22
Posty: 105
Pojazd:
Seryjna nigdy nic nie wymieniałem i wymieniane nie było .




_________________

Sr'ka sprzedana ;c .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2013, 22:36 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
Czyli 11 zębów masz?

Ten będzie dobry:
http://allegro.pl/zestaw-napedowy-naped ... 46898.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2013, 18:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 cze 2012, 17:22
Posty: 105
Pojazd:
Dokładnie . Aa i jeszcze jedno . GPR zaczal kopcic to to dosc mocno . Ale jak go zgasze i odpale od nowa i pojade i jest ok . Jaka przyczyna ?




_________________

Sr'ka sprzedana ;c .


Ostatnio zmieniony 16 cze 2013, 18:34 przez rEDIONs, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy