Witam,mam problem następująco,ostatnio zaczął mi strzelać z tłumika tak jakby przerywać gdy chcę dać mu w
[cenzura] 
na wolnych obrotach jakoś tam jedzie ale jak chcę go wkręcić to tak nim
[cenzura] szarpie i strzela... że aż odechciewa się tym jeździć

a więc tak:
-Wyczyściłem gaźnik i wyregulowałem
-Luzy zaworowe elegancko ustawione
-Rozrząd też git
-Zdjąłem głowicę by zobaczyć co tam w środku słychać i okazało się że tłok pierścienie i cylinder ok tylko w głowicy jak wlałem benzynę we wloty to z zaworu wydechowego trochę po bokach wyciekło ( tak spociło się jakby xD ) i teraz nwm czy to może być przyczyną tego strzelania czy nie ?
-Sprawdzałem napięcie na cewce zapłonowej i wynosiło 5 Om (to dobrze czy źle) ?
Myślice że to przez ten zawór? Mi się wydaję że jak jest nieszczelność zaworowa to poprostu ma słabsze ciśnienie sprężania lub w ogule go nie ma a nie takie cuda się dzieją podczas jazdyy
Pozdrawiam,i z góry dziekuję za odpowiedź.
-- 05 kwie 2015, 0:33 --
A tak dokładniej Jest to Cross Loncin 110 4-biegi bez rozrusznika
Edit
Regulamin pkt. 10
3 cenzury w jednym poście i leci do kosza.
robdk