Dzisiaj jest 15 maja 2024, 20:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 paź 2013, 23:01 
*

Rejestracja: 25 paź 2013, 22:50
Posty: 10
Pojazd: keeway
witam. potrzebuję pomocy w keewayu focus 50, mam w nim
- wydech stage6 pro replica
- wario malossi multivar
- rolki 2,7 g
-sprężyna centralna żółta malossi
- sprężynki sprzęgła niebieskie top racing
- przeciw talerz stage6 cnc
- psek malossi x special

to jest cały zakres wymian
na początku było super przyśpieszenie i v-max z 90 km/h mierzone GPS po upływie nie całego tysiąca skuter zaczął zacinać na wolnych obrotach do 35 km/h zacina czyli jedzie jedzie zacina sekunda jedzie i tak do 10 razy aż się w bije do ponad 40 km/h i jedzie do 60 km/h i więcej nie chce.
ustawiłem iglice na więcej paliwa, nic nie pomogło. z wydechu nie raz strzelał, świeca dobra kompresja 10,5. pomocy pomocy


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: mały v-max
Post: 25 paź 2013, 23:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Wyreguluj gaznik i sprawdz czy nie łapie lewego powietrza.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: mały v-max
Post: 26 paź 2013, 9:48 
*

Rejestracja: 25 paź 2013, 22:50
Posty: 10
Pojazd: keeway
Rafał gażnik to ja wyregulowałem już z 100 razy :(, ustawiałem iglice, dyszę obroty, iglice mam na najwięcej teraz 5 na 5 dyszę mam 68, powiedz co mogę tam jeszcze pozmieniać, a może to moduł zapłonowy ktoś mi tak powiedział ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: mały v-max
Post: 26 paź 2013, 11:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2


Ostatnio zmieniony 30 paź 2013, 17:15 przez Rafalak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: mały v-max
Post: 26 paź 2013, 13:19 
*

Rejestracja: 25 paź 2013, 22:50
Posty: 10
Pojazd: keeway
pujde ro zaraz sprawdzić, bo też myślę że to moduł. ale w czoraj u mechanika zrobiliśmy tak że koło do góry i gaz w h*j i się zacinał i strzelał z wydechu. wiedz sprawdził świece super spalanie kompresja 10,5. to gaźnik sprawdzał czyściutki duszę w dobrym stanie, przeczyścił przedmuchał i iglice ustawił z 4/5 na 5/5 i później koło do góry i było dobrze odebrałem go zatankowałem przyśpieszenie jest tam jakieś ale v-max tylko 55 k/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: mały v-max
Post: 26 paź 2013, 14:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Ale skoro wcześniej osiągał 90 na tym module co masz to raczej możesz go wykluczyć jako problem




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2


Ostatnio zmieniony 31 paź 2013, 16:43 przez Rafalak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: mały v-max
Post: 26 paź 2013, 14:41 
*

Rejestracja: 25 paź 2013, 22:50
Posty: 10
Pojazd: keeway
no własnie, teraz sprawdzałem to nic nie zacina... ale v0 max 55 km/h coś się musiało zwalić

-- 26 paź 2013, 15:32 --

sprężyna centralna malosi żółta dawała radę skuter zrobił się zrywniejszy, a może sprężynki sprzęgł się rozciągnęły ?. albo rolki za lekkie ?? wcześniej 4 gr teraz 2,7 i muł jest do 5- 10 km/h ?

-- 26 paź 2013, 15:41 --

albo iglica za bardzo ustawiona za mało powietrza idzie, ale wcześniej było 3/5 to przerywało na max później 4/5 przez dwa tygodnie było spokoju i znów minimalnie przerywało po jakimś czasie 3 tyg oleju brakowało czujnik piszczał, i nie dało się wbić na więcej nisz 40 kim/h bo przerywało to dolałem oleju i przerywał minimalnie, dałem do serwisu aby włożył mi przeciw talerz pasek i rolki, to pojechałem odebrać to zacząłem jechać to max 50km/h i z wydechu strzelało, to ustawił mi iglice 5/5 to nie przerywa przyśpieszenie jest ale v- max 55 km/h.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: mały v-max
Post: 26 paź 2013, 14:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Mi też z wydechu strzelało , skuter dostawał za dużą dawkę powietrza. Co do sprężynek top racing one podobno tracą swoje właściwości choć wątpie żęby to one były głównym problemem.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: mały v-max
Post: 26 paź 2013, 14:49 
*

Rejestracja: 25 paź 2013, 22:50
Posty: 10
Pojazd: keeway
ja to podejrzewam moduł, a gdzie on się dokładnie znajduję ? ale on jest odpowiedzialny za v-max czy za to że tak przerywa. ? ile on kosztuję i jaki kupić ile ma wejść ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: mały v-max
Post: 26 paź 2013, 14:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
moduł ma podobno 6 pinów 2 kostki. Moduł ma za zadanie tak jakby sterowanie obrotami.U mnie w keeway znajduje sie podłodze nwm gdzie jest u Cb . Na przerywanie może sie składać wiele czynników np: zle wyregulowany gaznik , lewe powietrze, przebicie w cewce zapłonowej.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: mały v-max
Post: 26 paź 2013, 15:13 
*

Rejestracja: 25 paź 2013, 22:50
Posty: 10
Pojazd: keeway
OK JA MAM KEEWAY focus 50 w podłodze tam grze akumulator ?? ogólnie z zacinaniem to już nie mam kłopotu bo nie zacina ale v- maxu nie ma. co to jest lewe powietrze ? bo cewka wiem ale jak by była zła to do wymiany ? gaźnik myślę że jest dobrze regulacja, ja to mam rozwiązanie takie że dam do nowego serwisu i powiem co i jak i oni dojdą do tego. a ty skąd jesteś ?? bo ja z warszawy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: mały v-max
Post: 26 paź 2013, 15:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
ja Sochocin - 60 km do Warszawy mam. Lewe powietrze to np nieszczelność mięzy gaznikiem a filtrem i może tam lewe powietrze sie dostawać , to samo tyczy sie zaworu membranowego. Może pasek się zużył i dlatego v-max spadł.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: mały v-max
Post: 26 paź 2013, 15:21 
*

Rejestracja: 25 paź 2013, 22:50
Posty: 10
Pojazd: keeway
pasek nowy nie całe 20 km zrobione, ja znajdę gdzieś w warszawie dobry serwis pokaże im co jak przejadą się i zobaczą, powiem im co przepuszczam co może być zepsute. ale dzięki za pomoc ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: mały v-max
Post: 26 paź 2013, 15:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
nie ma sprawy , od tego jest forum . Pozdro i obyś zrobił swoją maszynę :D




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: mały v-max
Post: 30 paź 2013, 15:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Rafalak pisze:
Postaw go na stopkach i daj gaz na max jak będzie przerywał to moduł zablokowany. Druga sprawa może jakąś twardszą centralkę daj (np stage6 medium). Popatrz również na fajkę itp, u mnie lekko się sunęła ze świecy i skuter też przerywał i nie osiągał v-max.


Ja pierdole, co Ty chłopie gadasz, Ty siebie rozumiesz? Zablokowany moduł, jak mu 90 jechał? hahahaha takiej głupoty to bym się nie spodziewał, po za tym jak mu nie strzela z wydechu i świeca jest dobra ( lekko brązowa i sucha ) to jest wina napędu, zużycie rolek, wariatora, być może pasek się ślizga, bo sprężyna straciła właściwości, krzywe talerze, sprzęgło? Zablokowany moduł przy 90km/h hahaha proszę Cię..

-- 30 paź 2013, o 14:54 --

Boże 2 zabawny post, spalił CI się moduł i dlatego hahahah człowieku bawisz mnie, siedzę i płaczę ze śmiechu, spalony moduł- 0 zapłonu skuter nie zapali, nie ma szans, chyba nie wiesz jaką funkcję pełni moduł, weź lepiej książkę do ręki i poczytaj trochę <lol2>.

-- 30 paź 2013, o 14:57 --

Rafalak pisze:
ja Sochocin - 60 km do Warszawy mam. Lewe powietrze to np nieszczelność mięzy gaznikiem a filtrem i może tam lewe powietrze sie dostawać , to samo tyczy sie zaworu membranowego. Może pasek się zużył i dlatego v-max spadł.



Wiesz w ogóle gdzie się znajduje zawór membranowy i jak on działa ? Nieszczelność między filtrem a gaźnikiem? To chyba by musiał tą rurkę ściągnąć całkiem.. Nieszczelność między króćcem a gaźnikiem to prędzej, ale wtedy by go dławiło, a mechanik, który to z nim robił to wykluczył obniżając iglicę, więc to kwestia napędu, a nie gaźnika.. Blaszki zaworu membranowego muszą się ze sobą stykać, nie mogą mieć prześwitów żadnych, wtedy może być problem z zalewaniem, dławieniem i innymi cudami, oj chłopie, weź się lepiej za silnik, a nie pierdol za przeproszeniem bzdur..

-- 30 paź 2013, o 15:03 --

Rafalak pisze:
moduł ma podobno 6 pinów 2 kostki. Moduł ma za zadanie tak jakby sterowanie obrotami.U mnie w keeway znajduje sie podłodze nwm gdzie jest u Cb . Na przerywanie może sie składać wiele czynników np: zle wyregulowany gaznik , lewe powietrze, przebicie w cewce zapłonowej.


Moduł nie jest odpowiedzialny za sterowanie obrotami, za to odpowiada mapa zapłonowa, inna krzywa mapy zapłonowej zwiększa moment obrotowy silnika i poprawie jego dynamikę, lecz nie zawsze łatwo trafić na taki moduł, najlepsze są moduły z regulacją wychylenia kąta zapłonu, czyli momentu, w którym zapalana jest mieszanka paliwowo-powietrzna, poprawne ustawienie wychylenia kąta zapłonu poprawia spalanie i dynamikę silnika. Gdyby miał przebicie w cewce zapłonowej, to odpalanie silnika było by uciążliwe, po prostu łapał by dopiero za którymś razem naciśnięcia rozrusznika elektrycznego, ale tego autor tematu nie opisywał jako problem.

-- 30 paź 2013, o 15:06 --

bybenio pisze:
no własnie, teraz sprawdzałem to nic nie zacina... ale v0 max 55 km/h coś się musiało zwalić

-- 26 paź 2013, 15:32 --

sprężyna centralna malosi żółta dawała radę skuter zrobił się zrywniejszy, a może sprężynki sprzęgł się rozciągnęły ?. albo rolki za lekkie ?? wcześniej 4 gr teraz 2,7 i muł jest do 5- 10 km/h ?

-- 26 paź 2013, 15:41 --

albo iglica za bardzo ustawiona za mało powietrza idzie, ale wcześniej było 3/5 to przerywało na max później 4/5 przez dwa tygodnie było spokoju i znów minimalnie przerywało po jakimś czasie 3 tyg oleju brakowało czujnik piszczał, i nie dało się wbić na więcej nisz 40 kim/h bo przerywało to dolałem oleju i przerywał minimalnie, dałem do serwisu aby włożył mi przeciw talerz pasek i rolki, to pojechałem odebrać to zacząłem jechać to max 50km/h i z wydechu strzelało, to ustawił mi iglice 5/5 to nie przerywa przyśpieszenie jest ale v- max 55 km/h.


Jakie skuter ma obroty ze startu, tak lekkie rolki mogą powodować odcinanie zapłonu po prostu jedzie i tryyyyytryyy tryytyty itd, jeżeli tak, to załóż cięższe rolki, bo na tych pozbawisz silnik i napęd życia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: mały v-max
Post: 30 paź 2013, 15:52 
*

Rejestracja: 25 paź 2013, 22:50
Posty: 10
Pojazd: keeway
Jakub03 pisze:
Rafalak pisze:
Postaw go na stopkach i daj gaz na max jak będzie przerywał to moduł zablokowany. Druga sprawa może jakąś twardszą centralkę daj (np stage6 medium). Popatrz również na fajkę itp, u mnie lekko się sunęła ze świecy i skuter też przerywał i nie osiągał v-max.


Ja pierdole, co Ty chłopie gadasz, Ty siebie rozumiesz? Zablokowany moduł, jak mu 90 jechał? hahahaha takiej głupoty to bym się nie spodziewał, po za tym jak mu nie strzela z wydechu i świeca jest dobra ( lekko brązowa i sucha ) to jest wina napędu, zużycie rolek, wariatora, być może pasek się ślizga, bo sprężyna straciła właściwości, krzywe talerze, sprzęgło? Zablokowany moduł przy 90km/h hahaha proszę Cię..

-- 30 paź 2013, o 14:54 --

Boże 2 zabawny post, spalił CI się moduł i dlatego hahahah człowieku bawisz mnie, siedzę i płaczę ze śmiechu, spalony moduł- 0 zapłonu skuter nie zapali, nie ma szans, chyba nie wiesz jaką funkcję pełni moduł, weź lepiej książkę do ręki i poczytaj trochę <lol2>.

-- 30 paź 2013, o 14:57 --

Rafalak pisze:
ja Sochocin - 60 km do Warszawy mam. Lewe powietrze to np nieszczelność mięzy gaznikiem a filtrem i może tam lewe powietrze sie dostawać , to samo tyczy sie zaworu membranowego. Może pasek się zużył i dlatego v-max spadł.



Wiesz w ogóle gdzie się znajduje zawór membranowy i jak on działa ? Nieszczelność między filtrem a gaźnikiem? To chyba by musiał tą rurkę ściągnąć całkiem.. Nieszczelność między króćcem a gaźnikiem to prędzej, ale wtedy by go dławiło, a mechanik, który to z nim robił to wykluczył obniżając iglicę, więc to kwestia napędu, a nie gaźnika.. Blaszki zaworu membranowego muszą się ze sobą stykać, nie mogą mieć prześwitów żadnych, wtedy może być problem z zalewaniem, dławieniem i innymi cudami, oj chłopie, weź się lepiej za silnik, a nie pierdol za przeproszeniem bzdur..

-- 30 paź 2013, o 15:03 --

Rafalak pisze:
moduł ma podobno 6 pinów 2 kostki. Moduł ma za zadanie tak jakby sterowanie obrotami.U mnie w keeway znajduje sie podłodze nwm gdzie jest u Cb . Na przerywanie może sie składać wiele czynników np: zle wyregulowany gaznik , lewe powietrze, przebicie w cewce zapłonowej.


Moduł nie jest odpowiedzialny za sterowanie obrotami, za to odpowiada mapa zapłonowa, inna krzywa mapy zapłonowej zwiększa moment obrotowy silnika i poprawie jego dynamikę, lecz nie zawsze łatwo trafić na taki moduł, najlepsze są moduły z regulacją wychylenia kąta zapłonu, czyli momentu, w którym zapalana jest mieszanka paliwowo-powietrzna, poprawne ustawienie wychylenia kąta zapłonu poprawia spalanie i dynamikę silnika. Gdyby miał przebicie w cewce zapłonowej, to odpalanie silnika było by uciążliwe, po prostu łapał by dopiero za którymś razem naciśnięcia rozrusznika elektrycznego, ale tego autor tematu nie opisywał jako problem.

-- 30 paź 2013, o 15:06 --

bybenio pisze:
no własnie, teraz sprawdzałem to nic nie zacina... ale v0 max 55 km/h coś się musiało zwalić

-- 26 paź 2013, 15:32 --

sprężyna centralna malosi żółta dawała radę skuter zrobił się zrywniejszy, a może sprężynki sprzęgł się rozciągnęły ?. albo rolki za lekkie ?? wcześniej 4 gr teraz 2,7 i muł jest do 5- 10 km/h ?

-- 26 paź 2013, 15:41 --

albo iglica za bardzo ustawiona za mało powietrza idzie, ale wcześniej było 3/5 to przerywało na max później 4/5 przez dwa tygodnie było spokoju i znów minimalnie przerywało po jakimś czasie 3 tyg oleju brakowało czujnik piszczał, i nie dało się wbić na więcej nisz 40 kim/h bo przerywało to dolałem oleju i przerywał minimalnie, dałem do serwisu aby włożył mi przeciw talerz pasek i rolki, to pojechałem odebrać to zacząłem jechać to max 50km/h i z wydechu strzelało, to ustawił mi iglice 5/5 to nie przerywa przyśpieszenie jest ale v- max 55 km/h.


Jakie skuter ma obroty ze startu, tak lekkie rolki mogą powodować odcinanie zapłonu po prostu jedzie i tryyyyytryyy tryytyty itd, jeżeli tak, to załóż cięższe rolki, bo na tych pozbawisz silnik i napęd życia.




............................... Wiatam, to napisz w skrócie od czego powinien zacząć a na czym skończyć, jak nie moduł to co ?? rolki id początku miałem 6 g mulił mi do 35 km/h włożyłem 4 g to mulił do 20 km/h teraz mam 2,7 gr to muli do 5 i przyśpiesza dobrze ale lepiej było wcześnie ..................... ?

-- 30 paź 2013, 16:52 --

a całe te przerywanie zaczęło się jak miałem rolki 4 g i przejechałem na nich nie całe 200 km i padał deszcz jak to zmieni coś, a jak na początku pisałem to strzelał mi z wydechu to mój mechanik ustawił mi iglice 5 na 5 i koło do góry nic nie strzelał i nie przerywał a przejechałem się to v -max 55 , co ndo rolek to wszystkie komplety są nowe nie zużyte. bo to nie chińskie tylko malossi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: mały v-max
Post: 30 paź 2013, 18:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jak zmulał na 4g, to mogłeś centralkę zmienić na ciut twardszą i sprawdzić wtedy, ew miększą, to raczej wina napędu moim zdaniem, daj zdjęcie jakieś tej przekładni :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: mały v-max
Post: 30 paź 2013, 20:17 
*

Rejestracja: 25 paź 2013, 22:50
Posty: 10
Pojazd: keeway
tak myślisz ?, ja się nie tak nie znam i dlatego stworzyłem ten post ale myślę że to nie napęd ponieważ jak by było zile to by było od początku zile a nie po jakimś czasie.. ale nie jestem pewien, sytuacja jest taka że do wiosny szukam nowego i dobrego mechanika który naprawi mój sprzęt, a teraz wolę się spytać takich ludzi którzy się dobrze znają i powiedzą co i jak, bo tle kasy w to już poszło i się coś zjebało, bo przyśpieszenie i v- max to było nie do opisania. pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: mały v-max
Post: 30 paź 2013, 23:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Ale czy Ty na prawdę nie rozumiesz, CO Z TEGO, ZE BYŁO DOBRZE, części się ZUŻYWAJĄ, tak ZUŻYWAJĄ SIĘ i po pewnym czasie wszystko szlag trafia i osłabia sprzęt, niekiedy po 100km należy wymienić sprężynę, bo się źle trafiło i traci właściwości, co Ty myślałeś, że raz się składa i się jeździ 10tys km bez robienia niczego? nie nie nie, nie ma takiej opcji, zawsze będzie coś do zrobienia, pomógłbym Ci z tym problemem, ale jak sam piszesz, że się nie znasz, to nawet nie mam co pytać bo i tak nie będziesz wiedział o co chodzi, Warszawa tak? Daleko strasznie, 350km ode mnie, wiec odpada, jakbyś mieszkał bliżej, bo można by rozpoznać problem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: mały v-max
Post: 30 paź 2013, 23:55 
*

Rejestracja: 04 paź 2013, 11:36
Posty: 39
Pojazd: Keeway F-act
a na ilu oktanowym paliwie jezdzisz bo ja mojego facta jak zalamem 98 oktanow to nie jechal i tez strzelal mialem podobnie jak ty a na 95 oktanowej benzynie nie ten silnik

a modul jest po pod prawym boczkiem wyciagasz kufer i jest na widoku ;) umnie tak jest mam keeway fact a to to samo ale jak skuter ci pali to modul jest ok bo on albo dziala albo nie i na pewno nie jest zablokowany tymbardzej jak to ktos powiedzial spalony tez nie jest xD (spalony modul i skuter pali hahaha dobre to tak jak by odpalac skuter bez swiecy ale ludzie sa mocni)




_________________

Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy