Dzisiaj jest 24 lut 2025, 8:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 paź 2014, 16:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Witam, dziś po czyszczeniu gaźnika reguluję gaźnik. Na jeździe próbnej jadę 60km/h. Nagle tak jakby nim rzuciło w przód i w tył. Ale mocy nadal brak. Puściłem manetkę dałem gazu i nic. Zatrzymałem się, skuter zgasł. Kręci ale tak jakby nie miał kompresji. Zdejmuję świecę a na niej tak jakby są rysy to znaczy nagar został porysowany jakimś kawałkiem metalu. Wydaje mi się że zabezpieczenie poszło lub pierścień strzelił. Choć dla mnie bardziej prawdopodobne to że strzelił pierścień.
Cylinder airsal sport 50. Skuter longjia exactly 2t. Cylinder ma około 2K km.
Jeśli by był to uszkodzony pierścień i raczej nie z mojej winy bo wszystko ok. To by mieloch uznał mi reklamację.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 paź 2014, 16:42 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
nikodem239 pisze:
Cylinder ma około 2K km.
Jeśli by był to uszkodzony pierścień i raczej nie z mojej winy bo wszystko ok. To by mieloch uznał mi reklamację.
ZAPOMNIJ.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2014, 9:26 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
n0ooRt i tyle w temacie.
nikodem239 Lepiej to rozkręć i sprawdź stan fizyczny cylindra. Jak cokolwiek odpadło, ułamało się to czeka Ciebie nie miła niespodzianka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2014, 13:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Kompresja taka że jak mocniej przytrzymam palec to daję radę ją utrzymać. A jest taka mozliwość że np. pękło denko tłoka?




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2014, 19:23 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jak nie rozbierzesz to się nie dowiesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2014, 19:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
No dobra więc działamy ale dopiero w sobotę bo w tygodniu mam kilka sprawdzianów.
A jakby np. cylek byłby ok lub do honowania to ile by był warty? Bo przy okazji bd przerabiać na LC.
A wiesz może czy pompa wody bd pasować mi od roxa i czy w ogóle są tam w karterach na nią gwinty.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 paź 2014, 18:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 22:43
Posty: 407
Pojazd:
Pompa będzie pasowac jak cos to mam pompę gg 37742318




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0

KALAJ MIDRACE !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 paź 2014, 19:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
To tak poszedłem do skutera dziś i miałem zdjąć tylko wydech. Ale po zdjęciu zobaczyłem że coś jest przy topione do denka tłoka. Także w pięć minut od dołu udało mi się odkręcić cylek. Cylek wyjąłem i wyglądał ok. Ale jak go wyczyściłem zauważyłem rysy lekko wyczuwalne palcem. Więc go wyczyszczę i zrobię sobie z niego lampkę nocną xD A tłok trochę ob korowany na około i pierścienie są przy topione do tłoka. Były również problemy z wyjęciem cylka. Ale poszło. Następnie na szybko zdjąłem zabezpieczenia. Zapomniałem o podstawowej rzeczy. Że zabezpieczenia mogą wpaść do komory korbowej no i chyba jedno wpadło. Następnie męczyłem się z wyjęciem sworznia. Okazało się że łożysko całe pękło. Brakuje w nim kawałków, więc to od nich poszło chyba wszystko w dodatku chyba te kawałki wpadły do komory korbowej więc było by trzeba rozpoławiać. Ale będę robić swapa.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2014, 11:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
po co rozpoławiać wystarczy wyjać silnik zalać komore np naftą i zamieszać nia w komorze potem odwracaby silnik i szybko wylewamy ja tak robiłem jak coś wpadło mi do komory korbowej :mrgreen:




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy