Dzisiaj jest 22 lut 2025, 20:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lut 2016, 15:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Witam, mam dylemat nad zakupem modułu. Aktualnie posiadam taki (http://allegro.pl/modul-zaplonowy-yamah ... 62779.html) w wersji zablokowanej i chciałem kupić dosłownie taki sam, tylko odblokowany,ale żaden sprzedawca nie umie stwierdzić czy posiada blokadę na obroty silnika czy nie, więc muszę się zdecydować mniej więcej na coś takiego (http://allegro.pl/modul-zaplonowy-tunin ... 88889.html) Kable wydają się takie same,ale podstawowe pytanie. Czy skuter na tym module będzie odpalał? pozdrawiam Jakub

-- 12 lut 2016, 14:03 --

.

-- 12 lut 2016, 19:32 --

Kupić to na ślepo? Kabli jest taka sama ilość i 1 kostka dwu pinowa.

-- 13 lut 2016, 16:08 --

odświeżam




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 lut 2016, 19:34 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Z modułami CDI to jest loteria, nawet na dedykowanym potrafi nie odpalić. Lepiej poszukaj jakiegoś normalnego serwisu, w którym możesz przetestować dany moduł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2016, 22:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Dzięki za jakąkolwiek odpowiedź :D W serwisie nigdy nie byłem i nie będę.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2016, 22:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Tylko zobacz jakie to proste, Jedziesz do serwisu takich skuterów i prosisz o moduł z podłączeniem bez blokady ,znajdą Ci odpowiedni i jeszcze podłączą.
Zapłacisz z 10-20 zł więcej niż w sieci a martwić się nie musisz.

-- 13 lut 2016, o 22:53 --

Jak podałeś w drugim linku ,montowałem kiedyś w crossowej maszynie z silnikiem morini franco motori, i odcięcia nie było.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2016, 22:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Ten 2 jest na 100% odblokowany, ale nie jestem pewny czy zapali na nim skuter,a serwisz mam ok. 25km od swojego domu, a nie mam prawka i nie mogę tyle przez miasto jechać :roll:




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2016, 18:39 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Grubek Przez to polecam podjechać na serwis i nie zostawiać tam pojazdu tylko zrobić (przetestować) na miejscu. Prawdopodobnie moduł CDI masz pod siedzeniem, a to zapewne cztery śrubki do odkręcenia. Chcesz wywalić w ciemno kasę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2016, 18:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Gummma pisze:
Grubek Przez to polecam podjechać na serwis i nie zostawiać tam pojazdu tylko zrobić (przetestować) na miejscu. Prawdopodobnie moduł CDI masz pod siedzeniem, a to zapewne cztery śrubki do odkręcenia. Chcesz wywalić w ciemno kasę?


Gummma, ja wiem dokładnie gdzie mam moduł :) Pod siedzeniem po prawej stronie ramy, przykręcony jest na 1 śrubkę tak jak na aukcji pierwsze. Jest tak sam 1 kostka dwu pinowa i 3 luźne kabelki. Już zamówiłem najwyżej sprzedam... Dzięki wszystkim za odpowiedzi :D Pozdrawiam




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2016, 18:05 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Grubek Spoko, dążyłem do tego, że lepiej sprawdzić organoleptycznie, niż się rozczarować nieudanym zakupem. Sam z głupa testowałem u siebie różne moduły (kolega pracował w serwisie) i żaden, który był niby dedykowany nie działał u mnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2016, 22:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
A teraz pytanie z innej beczki ( o ile można pytać o drobnostki w tym samym temacie, czy trzeba nowy zakładać. Proszę mnie doinformować :D) Zamierzam wstawić filtr stożkowy gąbkowy air box
cylinder china 72cc
gaźnik 16mm (aktualna dysza 65)
wariator stage 6 sport pro (o ile ma to coś do tego)
i wydech tecnigas next-r

W jaką dyszę byście celowali w tym setupie? Według mnie dysza powinna być już minimum 80. Na jaką byście celowali bardziej 80,85? pozdrawiam
Zamierzam wsadzać cylinder naraku sport 70




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy