Dzisiaj jest 18 sty 2025, 11:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 maja 2016, 16:03 
*

Rejestracja: 26 mar 2014, 19:34
Posty: 67
Pojazd: Yamaha
Witam, mam problem z tym dziadostwem, a konkretnie to chodzi o to ze jest to słabe bardzo , bardzo ciężko odpala na zimnym (bez dobrego akumulatora ani rusz) i kompresja taka jakaś nijaka, ale cylinder, tłok mam zmieniony na prawie nowe, uszczelki nowe . Na oryginalnym gaźniku(czyszczonym 2 razy) v-max to 50km/h a na podmienionym od 72ccm jakoś lepiej się zbierał a v-max był już 65km/h, ale nie dało się go wyregulować. Obroty max kręci 8000 tyś na obydwóch gaźnikach z uniesionym kołem(wydaje mi się że trochę mało), moduł podobno odblokowany.

Macie jakieś pomysły gdzie szukać bo już nie mam sił do tego chińskiego badziewia.
I jak z blokadami, gdzie szukać ?(z wariatora ściągnięta podkładka, zwężka w filtrze i bodajże na tłumiku też nie ma blokady.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 maja 2016, 19:17 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Szukaj przyczyny w zestawie cylinder, tłok, pierścienie. U mnie po zrobieniu 10km i po ponownym odpaleniu zatrzyma mnie mała Zuzia z przedszkola, bo tyle mocy :D Z resztą z tymi używanymi cylindrami jest jak z używanymi comdom'ami, ja bym nie założył :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 maja 2016, 19:54 
*

Rejestracja: 26 mar 2014, 19:34
Posty: 67
Pojazd: Yamaha
Ale ten zestaw (seryjny) byl montowany od innego 2-suwa który był tylko dotarty. Stan wręcz idealny .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 maja 2016, 20:11 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Zależy jak ktoś go docierał. Membranki nie mają prześwitów ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 maja 2016, 21:30 
*

Rejestracja: 26 mar 2014, 19:34
Posty: 67
Pojazd: Yamaha
4MaticPL pisze:
Membranki nie mają prześwitów ?


Nie bardzo rozumiem o które membranki chodzi. Cylinder jest dobrze dotarty bo na starym też sie tak zachowuje skuter.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 maja 2016, 22:05 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Zawór membranowy http://shop.mieloch.pl/zawor-membranowy ... 0413.bhtml. Jeśli patrzysz pod światło w ten zawór i widzisz prześwity to znaczy że jest do wymiany. Jeśli są większe szczeliny to silnik traci kompresje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2016, 0:52 
*

Rejestracja: 26 mar 2014, 19:34
Posty: 67
Pojazd: Yamaha
Ok jutro sprawdzę zawór. A jaka powinna być dysza w seryjnym gaźniku 50 ccm?

A co jeszcze może być powodem tak małej kompresji oprócz zatarcia i ewentualnie zaworu, jakieś uszczelniacze na wale albo uszczelka pomiędzy karterami?

PS. dodam że po nie udanej próbie odpalenia świeca jest mokra, czyli paliwo dochodzi, pytanie tylko czy nie za dużo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2016, 8:59 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Spróbuj zdjąć filtr do pierwszego odpalenia. Pokopaj parę razy to powinien zapalić.
Brak kompresji możesz mieć przez uszczelniacze, zawór membrankowy, przedmuch na uszczelkach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2016, 16:11 
*

Rejestracja: 26 mar 2014, 19:34
Posty: 67
Pojazd: Yamaha
No kolejny dzień zmarnowany, sprawdzałem ten zawór i jest dobry, bez filtra powietrza nie ma mowy o odpaleniu, a jak przytkam wlot to ciut lepiej pali oczywiście jak ciepły i lepiej się zbiera . Dziwne jest to że świeca jest mokra po wykręceniu a jak podleje paliwa pod nią to odpala nawet ładnie ale gaśnie za chwile. Już nie mam sił do tej kupy złomu. Macie jeszcze jakieś pomysły ?

A jaka powinna być dysza w seryjnym gaźniku bo na tej co jest teraz piesze "10", nie wiele z tego mogę wywnioskować




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2016, 19:37 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
To wygląda jak by za mała dysza była dlatego po zatkaniu ręką odpala. Co do dyszy to będzie ciężko powiedzieć jaką ci tam wsadzili. Pewnie coś w granicach 65-75. Daj na gaźniku większą dawkę paliwa i zobacz czy będzie lepiej.

Sprawdzałeś już kompresje ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2016, 22:55 
*

Rejestracja: 26 mar 2014, 19:34
Posty: 67
Pojazd: Yamaha
No właśnie nie ważne jak reguluje śrubką i tak nie odpala. Co do kompresji to nie mam przyrządu do pomiaru, ale wydaje mi się że jest słaba bo jak kopie to nie ma oporu za bardzo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2016, 4:32 
*

Rejestracja: 10 kwie 2016, 8:51
Posty: 20
Pojazd: zumico eos 2 t
ja mam zumico 2t mam rolki 5,5g sciagniete blokady dysza 80 i stozek na 50 vmax 75 zmieniles sobie filtr paliwa na wiekszy a co do modulu to tez mam niby odblokowany ale nic sie nie zmieniło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2016, 8:22 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Może na tyle duża dysze masz, że nawet maksymalne zmniejszenie dawki powietrza powoduje zalewanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2016, 9:57 
*

Rejestracja: 26 mar 2014, 19:34
Posty: 67
Pojazd: Yamaha
rafaello eos pisze:
sciagniete blokady


Powiesz,gdzie miałeś blokady ?

rafaello eos pisze:
zmieniles sobie filtr paliwa


Próbowałem nawet bez filtra.

4MaticPL pisze:
Może na tyle duża dysze masz


Chodzi ci o dysze głowną ?

A jakie max obroty powinien powinien wykręcić z uniesionym kołem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2016, 14:44 
*

Rejestracja: 10 kwie 2016, 8:51
Posty: 20
Pojazd: zumico eos 2 t
mi na tym niby tuningu 8,5 k do odciecia znajac zycie twoj startuje z ok 4,5k obrotow czyz nie? blokady wariator niby ten moduł filtr powietrza zwezka jest w srodku napewno wydech ja mam seryjny zablokowany a co do regulacji najlepiej mi jezdzil jak wkrecilem na max srubke od dawki i odkrecilem 1/4 obrotu dysze glowna masz 68 tak jak mowie najlepiej zmien na 80 ja dalem 72 nie bylo poprawy teraz biore ziomka neosa spokojnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2016, 16:35 
*

Rejestracja: 26 mar 2014, 19:34
Posty: 67
Pojazd: Yamaha
Ale twój wykręcił 8.5k w powietrzu?

Czyli tak:
Dysza 80 ,filtr stożkowy/ iglica na środek i proba regulacji ?

A co do obrotów to mój wcześniej startuje chyba.

Ja też mam seryjny wydech ale nie mam zwężki, chyba że w złym miejscu patrzyłem, ale patrzyłem przy kolanku które wchodzi na do cylindra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2016, 18:14 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
W zumico występowała ślepa kiszka (2T) i łeułro pincet (takie gunwo z gumowym wężykiem w 4T).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2016, 18:33 
*

Rejestracja: 26 mar 2014, 19:34
Posty: 67
Pojazd: Yamaha
Czyli muszę rozcinać tłumik żeby ściągnąć tą blokadę ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2016, 18:34 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
To wyłazi z kolanka, nie daleko cylindra. Taki zaślepiony kikut. Chyba, że u Ciebie tego nie ma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2016, 18:51 
*

Rejestracja: 26 mar 2014, 19:34
Posty: 67
Pojazd: Yamaha
No chyba nie ma właśnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy