Dzisiaj jest 18 sty 2025, 9:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 maja 2016, 19:08 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
To chyba, czy na pewno nie ma? Często jest to w miejscu, gdzie chowa się pod plastikami. Jeżeli na odcinku od cylindra do połączenia z tłumikiem (4t) i z dyfuzorem (2t) nie ma żadnej odnogi to znaczy, że nie występuje. Kojarzę to dziadostwo, bo w 4t osobiście wycinałem i zaspawywałem w robocie pozostałą po tym dziurę. Pewien starszy pan mnie o to poprosił.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 maja 2016, 19:34 
*

Rejestracja: 26 mar 2014, 19:34
Posty: 67
Pojazd: Yamaha
A to nie jest przypadkiem to euro ? Jak tak to tego nie mam .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2016, 19:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
No właśnie pisałem o tym łeułro. Sprawdź czy w gaźniku nie masz podejrzanych elementów, jak np. taka blaszka z otworami, czy też pierścionek pomiędzy przepustnicą, a tym dekielkiem, który przykręcasz do korpusu gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2016, 19:58 
*

Rejestracja: 26 mar 2014, 19:34
Posty: 67
Pojazd: Yamaha
A no to to euro to mam odlaczone i dziura zaspawana w tłumiku . Ja myślałem ze ten zawirowacz spalin i slepa kiszka to 2 inne rzeczy. Na gazniku tez nie mam blokady miedzy przepustnicą a dekielkiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2016, 20:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Tam ma być zaspawane na płasko, bez żadnego wystającego kikuta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2016, 20:29 
*

Rejestracja: 10 kwie 2016, 8:51
Posty: 20
Pojazd: zumico eos 2 t
wiec tak slepa kiszka znajduje sie przy kolanku w poblizu cylindra <mocowania rury> aluminiowe guwno z wezykiem..... jezeli chodzi o tlumik to tak albo rozciac albo kupic jakis sportowy albo odblokowany.... co do zwezki znajduje sie w filtrze nie na zewnatrz jest sciagasz pokrywke sciagasz filtr i albo to jest na obudowie wewnatrz albo na tej klapce filtra co do stratu moj startuje z 2 tys wczesniej 4,5 k a co do obrotow to narazie 8,5 k na stopkach poniewaz mam kit 60 dopiero zrobione z 120 km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2016, 23:18 
*

Rejestracja: 26 mar 2014, 19:34
Posty: 67
Pojazd: Yamaha
z filtra zwężkę wyjąłem i euro też nie mam już. Pozostaje rozciąć tłumik lub zmienić na inny, dysza 80 i filtr stożkowy założyć lub próbować bez filtra po zmianie dyszy.

Tak się zastanawiam czy to będzie warte zachodu, bo myślałem zmienić tez cylinder na 72ccm a jak cylinder to i gaźnik, tłumik, pewnie rolki , pasek. A tak to wsadził bym sobie 4-suwa 125 ccm, tylko nie mogę znaleźć owego silnika i bez przeróbek się nie obejdzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 maja 2016, 4:45 
*

Rejestracja: 10 kwie 2016, 8:51
Posty: 20
Pojazd: zumico eos 2 t
ja u siebie mam 5,5 gram i sprzeglo wm motors koszt 70zl a wiesz moze jaka wage maja twoje seryjne rolki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 maja 2016, 10:09 
*

Rejestracja: 26 mar 2014, 19:34
Posty: 67
Pojazd: Yamaha
rafaello eos pisze:
a wiesz moze jaka wage maja twoje seryjne rolki


Niestety nie, ale jak będę wyciągał to zważę na pewno.

Ale to może być przez małą dysze że jak już odpalę to na przytkanym wlocie powietrza w gaźniku wkręca się lepiej i jest mocniejszy?

P.S. Jak bym jednak zdecydował się na zmianę cylindra na 72 ccm to konieczna jest zmiana gaznika na większy, czy ten seryjny jeszcze pociągnie jak bym dał większą dyszę ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 maja 2016, 12:14 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Pewnie by pociągnął ale nie będziesz korzystać z pełnej mocy zestawu. do 70cc minimum 17,5mm gaźnik ale radził bym 19mm.

Na razie kup sobie większą dysze i spróbuj wyregulować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 maja 2016, 23:48 
*

Rejestracja: 26 mar 2014, 19:34
Posty: 67
Pojazd: Yamaha
Ok. Jak mi ręka dojdzie do siebie to zacznę nowe próby i dam znać co i jak.

-- 13 maja 2016, 0:48 --

Witam ponownie, jutro się może zabiorę za to ustrojstwo.
Gummma pisze:
Tam ma być zaspawane na płasko, bez żadnego wystającego kikuta.


U mnie ten spaw wygląda tak:
Obrazek

A reszta tłumika tak:
Obrazek

A czy prawdą jest że mógł się jakoś wał przestawić lub skrzywić i przez to zapłon(jakoś) ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 maja 2016, 17:55 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jeżeli to wybrzuszenie na kolanku jest spawem na całej jego grubości to jest ok.
Wał się nie może przestawić ale skrzywić jak najbardziej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 maja 2016, 18:04 
*

Rejestracja: 26 mar 2014, 19:34
Posty: 67
Pojazd: Yamaha
Gummma pisze:
Wał się nie może przestawić ale skrzywić jak najbardziej.


I czy przez to mogą być takie problemy z odpalanie i mocą ? Chyba nie bo jak podleje mu pod świecę strzykawką to odpala ładnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy