Dzisiaj jest 25 lis 2024, 19:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 sie 2012, 13:13 
*

Rejestracja: 29 kwie 2012, 9:42
Posty: 31
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Witam otóż mam problem do mojego skuterka wsadziłem cylinder 70cc chiński z allegro przyśpieszenie ma o wiele lepsze ale v max 65km/h postanowiłem rozkręcic przekaldnie i okazalo sie ze mam dosc glebokie rowki an wario oraz pasek stracil na szerokosci ponad 1mm i ma pekniecia miedzy zebami (Quantum przebieg 12tys km) kupilem wariator Polini Super Speed zalozylem regulowalem rolkami 3 i 4g mieszałem i wgl i jeszcze gorzej tylko mial wysokie obroty a gorzej jechal do tego przeciwtalerz byl poluzowany (nie wiem czy to przez to) nie wiem juz co robic prosze o rady.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2012, 18:10 
*

Rejestracja: 12 lut 2012, 13:39
Posty: 34
Pojazd:
do takiego dużego skutera, to dawaj cięższe rolki - 4g-6g inaczej na v-maxie nie zyskasz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2012, 18:48 
*

Rejestracja: 29 kwie 2012, 9:42
Posty: 31
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Też tak myśle ale nie chce zbytnio wydawać ponad 40zl na nowe rolki i nie być znowu pewnym czy to coś da wracając do tego wario miał wysokie obroty ale jechał wolniej niż na to obroty wskazywały a czy ten pasek nie psuje mi tutaj osiągów oraz czy ten przeciwtalerz ma wpływ na to bo był luźny mozna nim kręcić na wszystkie strony i przez niego mam lekko frezy an wale wyjechane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2012, 19:24 
*

Rejestracja: 12 lut 2012, 13:39
Posty: 34
Pojazd:
Jest taka zasada - im lżejsze rolki ty lepszy start/przyspieszenie, a im cięższe rolki tym lepszy v-max. Pasek po takim przebiegu 12tyś należy wymienić. Owszem przeciwtalerz ma wpływ na to ponieważ na nim i na wario chodzi pasek napędowy. Dokręć wszystko tak żeby się nie ruszał i powinno być ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2012, 19:41 
*

Rejestracja: 29 kwie 2012, 9:42
Posty: 31
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Ta zasada nie jest do końca prawdą z tego co sie dowiedziałem po za tym na Polini wariatorze nie moge dokręcić bo po dokręceniu i odpaleniu sie poluźnia na seryjnym jest dobrze nie wiem dlaczego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 14:10 
*

Rejestracja: 12 lut 2012, 13:39
Posty: 34
Pojazd:
Jesli tak jest to mozliwe ze musisz tez zmienic przeciwtalerz do tego wariatora.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 8:28 
*

Rejestracja: 24 sie 2012, 18:45
Posty: 3
Lokalizacja: Spytkowice
Pojazd:
Witam wszystkich.
Ja mam pytanie z innej beczki. Czy jest na rynku dostępny przeciwtalerz do waria malossi i silnika GY6 4t. Szukam takiego i nie mogę znaleść.
Czy zastosowanie przeciwtalerza Naraku lub innego markwego ma sens przy wario Malossi Multivar.
Z góry dzięki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 10:38 
*

Rejestracja: 27 lip 2012, 7:30
Posty: 12
Pojazd:
ta zasada z rolkami to głupota naiwnych napęd musi się zgrać czyli docisk musi się równać wagą rolek lecz pod uwagę musimy brać też moc cylindra :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy