Dzisiaj jest 22 lis 2024, 15:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 wrz 2012, 9:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 0:36
Posty: 176
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Nie będę tutaj się niepotrzebnie rozpisywał.


Była dysza 90, powietrze zmniejszone na max, filtr stożek gąbkowy w obudowie, do 50 rakieta później muł i nie chce więcej.


Wsadziłem dyszę 106, filtr został ten sam, przyspieszenie rakieta, nie muli go później, ale musi mieć dalej skręcone powietrze na maksa przez co na wolnych ma za niskie obroty i gaśnie, nie ma szans na ustawienie odpowiednich obrotów bo są ciągle za niskie, odkręcenie powietrze powoduje, że muli na starcie i przyspieszeniu.

Gaźnik Tec Racing PHBN, iglica a12, dysza główna 106, dysza wolnych obrotów 34

Co należy zrobić ? większa dysza główna ? wolnych obrotów ?




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy