Dzisiaj jest 23 lis 2024, 1:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 maja 2013, 19:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2012, 13:08
Posty: 1200
Pojazd: Szkutr
Mam problem regulacją chińskiego 4t. Setup to jedynie cyl 72cc china a reszta seria. Dokladnie, w zime wstawilem ww cylinder i niedawno zrobilem first run na dyszy 80. Utrzymywał wolne obroty przy praktycznie wykreconej srubce paliwo-powietrze, po dodaniu gazu gasł. Od ostatniego czasu przestal nawet utrzymywac wolne obroty mimo zmiany dysz na 85 i 90, musze przytykac i odtykac ręką gazior zeby nie zgasł. Na regulacje zbytnio nie reaguje i od kąd zaczal nie trzymac nawet wolnych, przy w okolicach gaznika i krocca słychać zasysanie powietrza czyli lewucha. Gaznik jest podokrecany, ale jak moge sprawdzic czy łapie lewe i to samo krociec? Cylinder wymienilem, poniewaz byl przemeczony nie mówiąc o tłoku, lecz na starym cylku nie bylo z gaznikiem problemów. Prosze o szczegolowe porady :)


Przepraszam za brak pl znaków w niektorych słowach ale pisze z telefonu.




_________________

Moja Malaga! malaguti-f12-midrace-racing-zapraszam-t406973.html
Malaga na FB - https://www.facebook.com/RadeckiGarage


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2013, 23:49 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Prawdopodobnie będzie to kwestia tylko i wyłącznie lewego powietrza. Zobacz przede wszystkim na króciec. A mianowicie, czy jest między nim a głowicą uszczelka. Zobacz na króćcu przewód podciśnienia oraz SLS ( o ile istnieje ).




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2013, 11:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2012, 13:08
Posty: 1200
Pojazd: Szkutr
owszem, sls jest, uszczelka pomiedzy glowica i kroccem tez, dalem tam troche siliconu. Waz na podcisnienu zacisnalem wiec tam lewe powietrze wykluczam




_________________

Moja Malaga! malaguti-f12-midrace-racing-zapraszam-t406973.html
Malaga na FB - https://www.facebook.com/RadeckiGarage




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2013, 22:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
To zrób tak jaki masz filtr? Do zwykłego dysza 80 , od powietrza srubke wykrec na 2 obroty , jak masz stożek to dysza 90 i srubke wykrec na 4 obroty. Jak to nic nie da, wymień świece i sprawdź rozrząd czy nie jest przestawiony i zawory czy mają luzy. , ja miałem tak samo . ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy