Dzisiaj jest 23 lis 2024, 4:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 paź 2012, 20:42 
*

Rejestracja: 18 mar 2012, 22:21
Posty: 36
Pojazd:
Siema.
Jest problem ze speedfightem. Po wymianie gaźnika z 12 na dellorto 17,5 nie ma żadnej różnicy w jeździe. Gaźnik regulowany w serwisie. Rolki 5g, a zbiera się niczym chińczyk z tesco. Co może być przyczyną? Wytarte rolki odpadają, bo mają 2 miesiące. Dysza w gaźniku zmieniona, nie zalewa ani nic. Prędkość maksymalna 75km/h.

Ktoś ma jakieś pomysły ?


Ostatnio zmieniony 19 paź 2013, 20:51 przez Mattrack, łącznie zmieniany 2 razy
Niekompletna nazwa.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 12:03 
*

Rejestracja: 01 maja 2012, 20:55
Posty: 92
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
A te roleczki nie za lekkie troche ? Ale inną drogą reszta w skuterze to seria ? Cylinder seryjna 50 ccm ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 13:25 
*

Rejestracja: 18 mar 2012, 22:21
Posty: 36
Pojazd:
Grzesiek86 pisze:
A te roleczki nie za lekkie troche ? Ale inną drogą reszta w skuterze to seria ? Cylinder seryjna 50 ccm ?


Reszta seryjna, nic nie zmieniane. Problem w tym, że po zmiane gaźnika nie ma żadnej różnicy w starcie, nawet po zmianie rolek na lżejsze, wcześniej były seryjne 7,8 czy 7,2 - nie wiem dokładnie jakie są w speeda w serii, skuter kumpla.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 15:34 
*

Rejestracja: 01 maja 2012, 20:55
Posty: 92
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Może moto dostaje za dużo paliwa na serie 17,5 to sie zakłada pod jakieś słabsze 70 ccm a przy 50 nie wiadomo jak sobie będzie radził.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 15:36 
*

Rejestracja: 18 mar 2012, 22:21
Posty: 36
Pojazd:
Grzesiek86 pisze:
Może moto dostaje za dużo paliwa na serie 17,5 to sie zakłada pod jakieś słabsze 70 ccm a przy 50 nie wiadomo jak sobie będzie radził.

Więc po co w silnikach p/g seryjnie jest gaźnik 17.5 ? Nie tylko do 70 wkłada się większe gaźniki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 15:41 
*

Rejestracja: 29 lis 2011, 21:37
Posty: 194
Lokalizacja: Zduńska Wola
Pojazd:
Co Ci da gaznik 17,5 jak masz zablokowany kruciec :roll: . zmien krociec na sportowyi przy okazji mozesz wymienic zawor membramowy na sportowy to poprawi Ci sie reakcja na manetke, rolki seria do pugów to 5,5 poprawisz v max o jakis 2-3 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 18:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:24
Posty: 367
Lokalizacja: Garwolin ,okolice.
Pojazd:
W speedfightach są rolki seryjne 8,4 g włóż z 7-7,5 g i będzie szybciej latał.




_________________

Setup:
-Power Force 70cc
-Dellorto 17,5 z dyszą 100
-Stage6 Pro Replica Chrom.
-Wario Polini Speed Control.
-Króciec Top Racing 21mm.
-Rolki 6 g
-Centralka Stage6 Medium.
-Sprężynki Polini Niebieskie.
-Wał wypełniany Motoforce Racing.
V-Max 95. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2013, 9:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
ja miałem w 50 minarelli seri gaźnik pwk 21mm i latało dobrze wiec tu 17,5 też musi latac dobrze.




_________________

Moja sr na mid-race aprilia-sr-70-stage-6-mk-i-custrom-by-sr-ka-filmik-t369853.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy