Dzisiaj jest 26 lis 2024, 21:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lut 2014, 17:48 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Mam problem z gaźnikiem Dellorto 17,5 PHBN, mam chyba wybite,wyrobione gniazdo pod zaworkiem iglicowym,próbowałem zaglądać przez szkło powiększające w to gniazdo ale tam nie ma najmniejszego śladu wybicia lub wyrobienia tego gniazda,wymieniłem na nowy cały zestaw naprawczy [zaworek,pływak,bolec]i gaźnik dalej przepuszcza,gaźnik był czyszczony ,przedmuchiwany kompresorem,pływak w tym modelu gaźnika jest bez możliwości regulacji[nie ma tej blaszki którą można odgiąć lub dogiąć] aby zwiększyć lub zmniejszyć dopływ paliwa do komory gaźnika,czy jest możliwość naprawy lub wymiany tego gniazda w tym modelu gaźnika?, piszcie wszelkie sugestie

Membrany zaworu membranowego dolegają [brak prześwitów]
Kranik podciśnieniowy szczelny [nie pzepuszcza]
Pływak się nie zawiesza
Paliwo wycieka z otworku od strony filtra powietrza ,otworek ten jest połączony z gniazdem i zaworkiem iglicowym,po 2 dniach stania w garażu paliwo które znajduje się w wężyku pomiędzy gaźnikiem a zaworem podciśnieniowym znika i wylewa się przez ten otwór.[ to jest chyba odpowietrznik komory,pokrywy gaźnika]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy