Dzisiaj jest 26 lis 2024, 19:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 mar 2014, 13:11 
*

Rejestracja: 28 gru 2013, 8:21
Posty: 23
Pojazd: Ferro 101-2 2T
Witam, niedawno robiłem w swoim skuterze parę rzeczy, a mianowicie :
Zmieniłem cylinder na 70ccm WM'a po porcie
Kartery flow
Gaźnik 21mm dysza 75
Filtr seria (puszka) + nowa gąbka RMS
Wydech Laser x-Pro
Wariator kompletny WM'a
Rolki 5g
Kompletne sprzęgło seria
Pasek Naraku
I problem leży w tym, że maxymalne osiągi to 75max, ma taką jakby ''udawaną'' moc.
Po np lekkim paleniu gumy od razu gaśnie, raz jedzie max prędkością, raz 40.
Ogólnie skuter przed robotą miał mniejszy v-max ale siła była większa.
I tu jest moje pytanie czy regulacja jest dobra...
Dysza 75, iglica opuszczona najniżej, śrubka od powietrza odkręcona na full, rolki 5g
Co zrobić aby v-max był większy oraz z miejsca miał więcej siły? Tzw żeby chociaż można było trochę kapcia od czasu do czasu posmalić, żeby można było go poderwać na koło itp. Proszę o pomoc i z góry Dziękuję!
p.s dodam iż silnik to Minarelli 2t AC


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 mar 2014, 13:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Podnieś iglice trochę




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2014, 17:02 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Iglica na środek, wkręć na maxa od mieszanki i reguluj co pół obrotu wykręcając.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2014, 17:04 
*

Rejestracja: 28 gru 2013, 8:21
Posty: 23
Pojazd: Ferro 101-2 2T
owner1 pisze:
Iglica na środek, wkręć na maxa od mieszanki i reguluj co pół obrotu wykręcając.


I powinien płynnie na obroty wchodzić i v-max'a mieć oraz siłę?;x
Jeszcze jedna sprawa, jak wyłączę ssanie to gaśnie nawet na ciepłym silniku...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2014, 18:57 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Wyłączenie ssanie jest równo znaczne z zwiększeniem mieszanki, czyli tak jak napisałem iglica wyżej poprzez danie zabezpieczenia na środek, wkręcenia śrubki od mieszanki na maxa, wykręcenia jej o pół obrotu i sprawdzania reakcji , powinny obroty wzrastać . Karnąć sie i znów wykręcić o pół.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2014, 19:25 
*

Rejestracja: 28 gru 2013, 8:21
Posty: 23
Pojazd: Ferro 101-2 2T
Ok, zobaczę ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2014, 20:07 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
tzn. Zależy jak rozumiemy wyłączenia ssania, ręczne to linki nie ruszamy , włączamy je naciągając je. A w elektrycznym/ Automatycznym odpinając kostke wyłączymy ssanie .




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2014, 8:24 
*

Rejestracja: 28 gru 2013, 8:21
Posty: 23
Pojazd: Ferro 101-2 2T
Ja mam taki jakby guzik wyciągany z gaźnika ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2014, 11:52 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
No to ręczne jest. Reguluj gaźnik i ściągnij blokade w filtrze powietrza. Jak masz większe dysze to sciągnij kompletnie filtr powietrza daj dysze 80-90 i daj znac jaki kolor świeca ma . Ale jak na razie to wkręć tą śrubkę od regulacji mieszanki wykręć o pół obrotu , ponownie aż do dobrych rezultatów.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2014, 12:46 
*

Rejestracja: 28 gru 2013, 8:21
Posty: 23
Pojazd: Ferro 101-2 2T
owner1 pisze:
No to ręczne jest. Reguluj gaźnik i ściągnij blokade w filtrze powietrza. Jak masz większe dysze to sciągnij kompletnie filtr powietrza daj dysze 80-90 i daj znac jaki kolor świeca ma . Ale jak na razie to wkręć tą śrubkę od regulacji mieszanki wykręć o pół obrotu , ponownie aż do dobrych rezultatów.

A mógłbym jeździć non stop na włączonym ssaniu? blokada w filtrze to taka zwężka tak? i czy jest ona jeżeli kupiłem nową puszkę ze sklepu Motor-X?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2014, 13:01 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Możesz ale spalanie będzie duże, chociaż jeżeli świecy nie bedzie przylewać to będzie ok:P Tak blokada w filtrze to ta zwężką , powoduje ograniczenie dopływu powietrza tworząc większe podciśnienie w gaźniku zassysając wiecej paliwa.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2014, 18:18 
*

Rejestracja: 28 gru 2013, 8:21
Posty: 23
Pojazd: Ferro 101-2 2T
owner1 pisze:
Możesz ale spalanie będzie duże, chociaż jeżeli świecy nie bedzie przylewać to będzie ok:P Tak blokada w filtrze to ta zwężką , powoduje ograniczenie dopływu powietrza tworząc większe podciśnienie w gaźniku zassysając wiecej paliwa.

Patrzyłem dziś, i nie mam zwężki, więc pozostaje wyregulować skut ;) na iglicy mam 6 rowków, na 3 będzie git?:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2014, 7:48 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
tak, środek będzie ok.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2014, 19:18 
*

Rejestracja: 28 gru 2013, 8:21
Posty: 23
Pojazd: Ferro 101-2 2T
owner1 pisze:
tak, środek będzie ok.

Sork, iglica ma 4 rowki, jest na 2 u dołu, i za cholerę nie mogę go wyregulować, albo nie ma wgl siły, albo trochę jej jest i vmax 55, dysza 75 nie za mała?;x




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2014, 21:10 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Dysza 80 powinna być ok, spróbuj bez filtra go zapalić. Jak sie lepiej wkręca no to stożek będzie musiał zawitać lub przerobić puche ;P




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 15:17 
*

Rejestracja: 28 gru 2013, 8:21
Posty: 23
Pojazd: Ferro 101-2 2T
owner1 pisze:
Dysza 80 powinna być ok, spróbuj bez filtra go zapalić. Jak sie lepiej wkręca no to stożek będzie musiał zawitać lub przerobić puche ;P

Bez filtra lepiej jest, dużo lepiej... aczkolwiek chciałbym mieć puchę bo nie podoba mi się ten dźwięk na stożku, jakby traktor ;x




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 22:34 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Idzie się przyzwyczaić . A jak nie to umyj seryjny filtr , powiększ dziurę co zasysa powietrze i też będzie ok .




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy