Dzisiaj jest 04 gru 2024, 12:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 cze 2015, 22:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2014, 23:01
Posty: 72
Lokalizacja: Świętochłowice
Pojazd: P/G NRG Power DT
Witam. Mam duży problem, mianowicie: W moim P/G siedzi malossi sport 70, gaźnik dell'orto 21, wariator malossi mhr overrange, filtr malossi e5, rolki 11g, sprężyna centralna stage6 medium. Obroty ma ok 8tyś, i tak muszę wsadzić 13g bo ma moc przy 7 tyś. W tym gaźniku miałem dyszę 92, obroty rosły tylko przy wkręconej na maxa śrubce od regulacji, no to postanowiłem wymienić dyszę. Kupiłem więc 100 i na tej dyszy obroty rosną również dopiero po wkręceniu śrubki na maxa a jak leciutko odkręcę, to obroty diametralnie spadają, co w rezultacie skutkuje zgaśnięciem. Jak dodaję gazu 1/3 manetki to skuterek bardzo ładnie przyspiesza, lecz gdy dodam więcej gazu to jedyne co czuje to słabsze przyspieszenie i niesamowicie głośny ryk mojego skutera(dźwięk tak głośny, że po zejściu ze skutera uszy pękają). Pod górkę jest słaby, jego v-max to 70 km/h (przed wymianą wariatora 60 km/h, ale na wcześniejszym wario też nie był wyregulowany napęd do porządku ) a im dłuższa trasa tym bardziej czuję, że z każdym kilometrem słabnie. I dodam, że na oko troszeczkę się grzeje, jak spadnie kropelka wody na tłumik od razu dochodzi do jej wrzenia. Podejrzewam w nim po 1 pasek (przyznam, jest stary i nie wiem ile ma przejechane km) po 2 za słaba centralka, która nie ma siły wepchać z powrotem paska, ale mam już centralke malossi racing +82% i założę ją w poniedziałek, a po 3 większa dysza, myślę że 105 powinno być okei, ale wypowiedzcie się wy, bo ja już z nim tak walczę ponad rok, a poza tym dysza 105 przy gaźniku 21mm to wydaje mi się dosyć sporo. Lewe powietrze odpada, bo zatkanie wlotu powietrza w gaźniku skutkuje natychmiastowym zgaśnięciem, a cylinderek świeżo po dotarciu (1150km).


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 cze 2015, 23:28 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
No to tak, grzeje się przez seryjny wydech który działa jak blokada dla tego 70cc więc radzę zacząć od wymiany na jakiś sportowy wydech, chociaż ZX/TT/Z/next-r, idąc dalej, nie potrzeba centralki używanej w 20-konnych silnikach do dwukrotnie słabszego, także zwiększa tarcie czyli temperaturę i to własnie ona jest przyczyną mułów, więc malossi biała/żółta wystarczy w zupełności, do tego gaziora 21mm dysza 90 max+ zaklejanie filtra chyba że nie patrzysz na spalanie to 100coś może być chociaż to przesada (najlepiej jakiś mniej przepustowy filtr dać).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2015, 12:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2014, 23:01
Posty: 72
Lokalizacja: Świętochłowice
Pojazd: P/G NRG Power DT
Zbieram cały czas na Jaśka c16 :twisted: . Odkryłem dzisiaj bawiąc się śrubką regulacji, że w gaźniku Dell'orto PHBG DS 21 odkręcając ją nie zwiększamy ilości powietrza tylko paliwa, bo im bardziej ją wykręcałem, tym bardziej go zalewało i nie miał siły wejść na wyższe obroty i strasznie kopcił. Jest to dla mnie nowość i pytanie czy ktoś już się spotkał z takim czymś? Pasek mam do wymiany, bo wczoraj miałem trasę 25 km i po 5km zaczął się ślizgać pasek i strasznie piszczał, a poza tym jest cały popękany już.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2015, 23:48 
*

Rejestracja: 28 mar 2015, 17:44
Posty: 89
Pojazd: Aprilia SR 50 Motard
Heh... W poniedziałek przyszedł mi gaźnik Stage6 Dellorto PHBG 19 Black Edition. Dokładnie mam takie same odczucia co do śruby mieszanki - gdy ją wkręcam obroty rosną - gdy wykręcam spadają.

Może ktoś potwierdzić, że w PHBG wykręcając śrubę dajemy więcej paliwa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy