Dzisiaj jest 25 lis 2024, 0:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 gru 2014, 20:34 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
Witam posiadam problem z regulacja napędu.
Mianowicie skuter posiada slaby v-max 70 porywami 73-75 próbowałem go regulować za pomocą rolek testowych polini od 3,5 do 5 g mam jeszcze chinskie 6,5 i parę po[3 sztuki wagi nieznanej powyższej 5 g]
sprężyny centralnej [nie znam firmy ani % uginajac ja z malosi czerwona była trochę bardziej miękka] rezultaty na rolkach do 5 g w ogóle prawie nie chciał ruszać było trzeba się nogami odpychać a wył jak głupi ruszał praktycznie na maksymalnych obrotach przy rolkach coś powyżej 6,5[na 6,5 wył jeszcze dość mocno] czyli cos ok 7g albo powyżej dopiero wmiare jest dobrze nadal rusza przy dość dużych obrotach ale rusza mało dynamicznie i v max słaby. Spróbowałem na mallosi czerownej ale tu było tak ze na najcięższych rolkach jakie miałem nadal wyl jak głupi [jechac jechal mała dynamika i v max 70 ale obroty takie ze było czuć aż drżenie silnika w nogach. nie mam pojęcia jak go wyregulować jakie dać sprężynki sprzęgła jakie rolki i centralkę. sprężynki nie znanej firmy ani twardości dodam ze jedna sprężynka ma o jeden zwój mniej [ale sprężynki wydaja się być bardzo twarde] poprosił bym o konkretne twardości i firmy poszczególnych części. i czym może być spowodowany słaby v max przyspieszenie i zapotrzebowanie na tak ciężkie rolki


czesci:

wariator:seria
przeciwtalez :polini
korektory momentu obrotowego : nie znanej firmy najprawdopodobniej od innego 2t
sprzęgło :Stage6 Torque Control MKII d.107mm
pasek :dayco
centralka [firma nieznana/malossi czerowna
gaźnik 17,5 dellorto dysza 85 zalewa :(
filtr powietrza: seria bez zwerzki
wał:seria
cylinder: chińska 70
tłumnik :yamaha neos seria [przerobiony pod aeroxa] ktoś to nieudolnie zrobił i końcówka zasłania 1/3-1/2 okna wydechowego :(
łozyska walu skf c4 metal



teraz gaźnik 17,5 do 70 wiec akurat. dusza 85 wiec tez wydaje się być odpowiednia do 70 z filtrem seryjnym. ale go zalewa po jeździe mokra świeca. próba regulacji jest taka ze jeśli wykręcę śrubkę od powietrza o 0,5-1 obrót to ma wmiare dobre obroty nie szarpie [ale zalewa] jeżdżę teraz aktualnie wykręcona o 2 albo 2,5 dokładnie nie pamiętam i rezultat jest taki ze ma dość wysokie obroty jak by miał zaraz zasprzeglac i szarpać[ czasem szarpie ] ale już nie da się zmniejszyć obrotów śrubka od obrotów :( jak jest rozgrzany jest ok ma duże obroty jałowe ale sam nie jedzie ale gdy go odpalam po nocy to gdy odrazu dam mu w gaz to on gaśnie musi pochodzić z 30 s na wolnych by przepalił nadmiar mieszanki i obroty zaczynają wzrastać bo ssanie najprawdopodobniej i skuter wkręca się ba bardzo duże obroty i zaczyna szarpać [gdy jest rozgrzany i da mu się w gaz to teraz bardzo powoli zchodzi z obrotów ] i pytanie czym to może być spowodowane za duza dysza?? jeśli tak to jaka do moich części ???


dodam ze planuje wymianę wydechu i sie zastanawiam jaki do moich części myślałem nad yasuni r [bo chce wstawić cylinder stage6 streetrace w zime. albo zx ale nie wykorzysta mocy stage .Polecicie mi jakiś wydech bym wyciągnął z tego cylindra na tym wydechu 110 przynajmniej i żeby rwał na koło łatwo/wchodził na koło z gazu


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy