A więc tak po remoncie itala odpaliłem go bez żadnego problemu , jadąc przy wchodzeniu na wyższe obroty ital zgasł , odpaliłem i znowu taka sama sytuacja tylko że tym razem nie chciał odpalić , okazało sie że niema iskry i cewko moduł siadł , po tym jak kupiłem i założyłem malossi tc unit ital załapuje tylko na jakieś 3s na początku bez dodawania gazu gdy jest sucha świeca i dalej już nic , potem załapuje tak samo tylko przy otwartej w pełni przepustnicy i po takim samym czasie gaśnie , świece gdy wyjmuje jest mokra jakby go zalewało , jedyne co może być nie tak teraz w sprawach zapłonu to iskrownik ponieważ jest on orginalny czyli 20 letni , reszta jest nowa POMOCY brak mi już sił na niego jak coś naprawie to co innego wyskakuje , pomóżcie rozgryźć co go boli , A Oto set itala Wydech : leovince tt Wał : Top Racing Evo NG Wariator : Top Racin SV1 Cylinder : Power Force EvO 70 Sprzęgło : seria Króciec : rozwiercony do 17,5 oryginalny morini Zawór membranowy : Barikit carbon od minarelli Gaźnik : Dellorto 17,5 z ssaniem ręcznym dysza główna 95 iglica na środku Filtr : stożek Polini AirBox Cewka i moduł : Malossi Tc unit k15 Przewód wysokiego napięcia Bosch , Fajka Ngk , Świeca ngk br7hix irydowa . Przejrzana i popoprawiana cała instalacja elektryczna .
_________________ Wpadnij jedyny taki projekt Italjeta
|