Dzisiaj jest 25 lis 2024, 1:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 lis 2014, 22:46 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
Siema dzis miałem sutuacje ze spadł mi seria filter i mi po nim przjechał jakis ch*j samochodem i całego połamał. nie mam filtra a teraz nigdzie nie dorwe na szybko a zbliża sie długi weeken cieply a rox stał miesiac popsuty i teraz chciałem skorzystać i pośmigać jeszcze ale jak zawsze sprzeciwnosc losu musiał mi wszystko pokrzyżować

wiec jaki patent tu wymyslec na filter zeby miał przepuszczalność podobna do seri?
probowałem dzis skarpetka [przepuszczalnosc na oko byla podobna ale nie chce nawet na tym odpalic
bez filtra odpala ale dodajac gazu robi buuu i nic a z skarpeta nawet nie chce mruknac czy odpalic regulacja powietrzem i iglica na nic sie nie zdała

bez filtra jak mu zakrece powietrze na 0,5 obrotu gasnie 2 ok ale na obroty wchodzi i po chwili buuubuuu a pozniej jak gaz to gasnie wiecej jeszcze powietrza jeszce gorzej [ to rozumiem] ale z skarpeta to powino cykac a nic nie daje rady


wiec pytanie co tu zrobic [jaki filtr wymyslec] i jak to wyregulowac mam 2 gazniki 21 dysza 72 i 17,5 dysza 78 oba były przystosowane pod puche seryjna

nie wiem czy to moze byc wina czegos innego bo wymienialem membrame na nowa [ za 30 zł zwykla oblewana guma dla zwiekszenia szczelnosci] i wał uszczelniacze łozyska itp

uszczelniacz mokry od strony wario ale wkładalem go [smarowałem olejem] i mysle ze dlatego jak dzis patrzyłem bylo wokól niego mokro

ogolnie dzis leciał 95 -105 normalnie 110 latał spadł mi filter i chodził przejchalem aswaltowa droga z niecale 10km i zaczol tracic v max tak jak by paliwa brakowalo i zgasł [paliwo w baku jest] i od tamtej pory problemy z odpalaniem i wkrecaniem sie na obroty [ o przytarciu raczej nie ma mowy bo komprech ma lepsza niz przed skladaniem silnika na ktorej cykał]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 lis 2014, 22:59 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
sqt sam z siebie nie gaśnie od tak podczas jazdy...prędzej tłok spuchł przez te 10km jazdy bez filtra, sprawdzałeś kompr. że mówisz o bdb? było gąbkę wziąć z tych resztek. Żeby jeździć bezpiecznie bez filtra trza dyszę 100-110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2014, 23:48 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
no nie pomyslałem wku**ony byłem a co do kompresji to tak sprawdzałem. macie jeszce jakies pomysły ??

-- 07 lis 2014, 0:48 --

to nie wiem dysze trzeba 100-110 a mi bez problemu bez filtra lecial prawie 100 i nie robil buuu ze mu mało paliwa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy