Dzisiaj jest 15 lis 2024, 22:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 gru 2014, 21:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Siemanko ;) Zacznę od setu
-airsal t-6 racing 50cc (ok. 8km)
-stage6 pro replica
-wario top racing sv1
-membranki rms
-dellorto phva 14 dysza 060
-centralka malossi najtwardsza (w uj twarda)
-sprężynki sprzęgla stage6 medium
-4 rolki 6g (na 6 rolkach był bardzo słaby)
-łożysko igiełkowe polini evo.
Skuter pali mi ok. 9-10l na 100tke. Wcześniej na dellorto phva 17,5 dyszy 62, powiększonym króćcu palił i starych wydymanych membrankach z odchyleniami palił z 11 ponad. Świeca brązowa tak jak powinna być ,a gaźnik regulowany przez ojca (35 lat doświadczenia). Mam już w domu rolki 4,7 ,sprężynki sprzęgła hardy i olej castrola 2t racing full syntetyk. Teraz ma muła tak do 30km/h ,a potem leci jak rakieta do 75km/h i brakuje mu obciążenia.




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 gru 2014, 21:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
a nie gubisz czasem paliwa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 gru 2014, 21:51 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
to t6 racing więc palić musi, w końcu ma mieć powera, daj mu gaźnik 17,5-19mm i dyszę 70-80, szkoda nie wykorzystywać pełnej mocy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 gru 2014, 15:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
scoot pisze:
to t6 racing więc palić musi, w końcu ma mieć powera, daj mu gaźnik 17,5-19mm i dyszę 70-80, szkoda nie wykorzystywać pełnej mocy

Na gaźniku 17,5 i dyszy 62 kompletnie go zalewało ,a po podniesieniu iglicy miał za mało paliwa.
Obroty kręci masakrycznie wysoko ,aż do odcięcia




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 gru 2014, 20:04 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
hehe dziwne, a zwężka w filtrze pewnie została skoro zalewało ^^ jak do odcięcia to rzeczywiście wysoko bo z 12,5k, mimo wszystko bym zostawił 17,5, wyregulował jakoś a że pali 10/100 to albo gaźnik przecieka, albo z baku paruje albo...membrany odstają? To najprędzej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 gru 2014, 20:46 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Ja bym dał wiekszy gaznik min.19 a najlepiej 21mm gaznik i seryjny filtr i wyjac zwezki lub jakis inny filtr typu stozek i wyreguluj wtedy. szkoda takiego cylka na takim gazniku... 17,5 do serii a co dopiero 14




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 gru 2014, 22:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Zwężki w filtrze nie ma żadnej. Na 17,5 musiał mieć wkręcona prawie na maksa śrubkę od powietrza. Na tym dellorto 14 wkręca się lepiej niż na 17,5. Membrany nowe rms bo stare odstawały. Wszystko 100% szczelne nic nie cieknie. Wcześniej na pełnej serii z zyebanymi membranami też palił kosmicznie

W najbliższym czasie zdejmujemy z ojcem cyla i czyścimy z nagaru przed zmianą oleju na syntentyka (dość dużo nagaru jest ,a z mineralnego na syntetyk) i rolki 4,7 motoforce i hardy na sprzęgło to zdam relację jak jedzie. W zbiorniku jak już zdechnie z braku zupy to zawsze te 200ml i tak zostaje ,które wylatuje dopiero po wykręceniu kranika podciśnieniowego. Z takim spalaniem to ten skuter dla mnie nie ma sensu




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 gru 2014, 22:37 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
za prosta konstrukcja to jest żeby nie było przyczyny...wgl. dobrze to liczysz?^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 gru 2014, 19:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
scoot pisze:
za prosta konstrukcja to jest żeby nie było przyczyny...wgl. dobrze to liczysz?^^


W zbiornik wchodzi mi ok. 10l może 9,7 i na tym setki nie ogarne ;[

Może jakaś wada fabryczna karterów bo na serii było to samo ? Lewego nie ciągnie wszystko szczelne




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 gru 2014, 19:23 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
sprawdź czy są może pęknięte ale raczej wątpię...króciec oglądałeś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 gru 2014, 14:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
scoot pisze:
sprawdź czy są może pęknięte ale raczej wątpię...króciec oglądałeś?


Króciec jest ok ,na innym było to samo

Możliwe ,że dysze od starości są już zużyte ? 95 rok. Jest też opcja ,że seryjna pucha na tyle mało powietrza daje ,że ciągnie prawie samo paliwo ? W planach mam zamówić dyszę 075 i ten stożek http://allegro.pl/nowy-filtr-powietrza- ... 04151.html




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 gru 2014, 15:55 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Nieeee, może to głupie ale...ktoś ci spuszcza w nocy pare litrów? Jakiś zazdrosny czy co




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 gru 2014, 16:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
10l dla racinga to nie jest jakis mega duzy przepal (moj szamal 9 jak sie mu przylozylo) dziwne ze to wogole jedzie na 17,5 z takim setem mi kurde sport ciagna ledwo na takim gazniku a na 21 jest wrecz bajkowo. Na 21bylo by latwiej wyreg. to raz, dwa silnik by mial chlodniej a trzy na pewno ogarna by to oryginalny box z wkladem np. S6 / Malossi na stozku lyknie wiecej z baku.
Decydujac sie na racinga trzeba sie liczyc z kosztami, taki urok tego wynalazku :| :mrgreen:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek


Ostatnio zmieniony 04 gru 2014, 16:10 przez eldo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 gru 2014, 16:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
scoot pisze:
Nieeee, może to głupie ale...ktoś ci spuszcza w nocy pare litrów? Jakiś zazdrosny czy co


Mam 2 garaże i nigdy nie nocuje na dworze. Będę zamawiał dyszę i stożek zobaczymy co pokaże w dodatku napęd doreguluje. Seria wał (przed założeniem miał 0 luzu góra dół) wytrzyma jakiś czas przy obrotach rzędu 12,5k ?

Eldo Na serii tyle samo chlapał może z 1l mniej ;p Tylko ty miałeś 70cc i potężną moc ,a moja sfera jak na razie mocą nie grzeszy (znaczy na wysokich jak już wejdzie to rakieta ,ale pod górkę to sily 0). Teraz jeździ na dellorto 14 bo na 17.5 go zalewało w uj ,a po podniesieniu iglicy znowu zamało miał. Teraz zamówię stożek i dysze w dodatku napęd wyreguluje to zobaczymy co pokaże

P.S W instrukcji cyla jest napisane ,że perfekcyjnie współpracuje z seria gaźnikiem ,ale dla zwiększenia osiągów można zastosować 17,5 lub 19mm




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 gru 2014, 16:14 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
weź gaźnik rozkręć, 21mm to przesada




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 gru 2014, 16:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
scoot pisze:
weź gaźnik rozkręć, 21mm to przesada


Jakie 21mm ??? Po co gaźnik mam rozkręcać ? Coś chyba źle przeczytałeś




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 gru 2014, 16:41 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Bo może dysza czy coś się odkręciło nw




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 gru 2014, 19:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
scoot pisze:
Bo może dysza czy coś się odkręciło nw


Jak by się dysza odkręciła to by nie palił na dotyk i jechał normalnie pozatem tak jest od poczatku po remoncie

@Edit
Założyłem rolki 4,7g motoforce centralke fioletowa chyba malossi sprężynki sprzęga s6 hard i skuter rusza z niższych obrotów niż na s6 medium i teraz wgl nie wchodzi w rezo tylko na stopkach ,a z górki już tak chwyta ,ale nie chce w płocie wylądować i zanim zaskoczy to musze hamować. Czuję ,że on chce z powrotem większy gazior więc zbieram kase na dellorto 19 i stożek gąbkowy zabudowany

@Edit
Czy możliwe ,że przez zużyte uszczelniacze jest takie spalanie




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy