Dzisiaj jest 03 gru 2024, 4:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lut 2015, 14:37 
*

Rejestracja: 21 sty 2015, 13:58
Posty: 49
Pojazd:
witam kupiłem dziś wydech stage 6 pro replica do mojego rometa , moje pytanie brzmi jak wyregulować napęd bo od 0 do 40 km/h muł a potem idzie pięknie

założone mam rolki 3,5g sprężynki sprzęgła czerwone top racing a sprężyna niebieska +10% ?

z góry dziękuje za odpowiedzi :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 lut 2015, 7:33 
*

Rejestracja: 04 sie 2014, 22:10
Posty: 13
Pojazd: PGO Big Max
Daj mocniejszą sprężyne centralną i potem tylko dostosuj do niej rolki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2015, 23:08 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Dokładnie, spróbuj na twardej sprężyni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2015, 23:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2014, 16:52
Posty: 159
Lokalizacja: Śrem Wielkopolska
Pojazd: Keeway Hurricane

Ostrzeżenia: 1
Nikt ci nie powie jak masz wyregulować bo nikt nie jest magikiem, miałem taki sam problem jak ty, ale rozwiązanie jest banalne włóż rolki 5g sprężyny sprzęgła s6 hard i sprężyne s6 medium mam tak samo i muła nie ma na pro replicy ;))




_________________

KEEWAY HURRICANE SPORT
wydech:Stage6 pro replica [*] Yasuni R
wariator:Stage6 sport pro
cylinder: motorforce 70 > tec 70 > stage6 Street gażnik
gażnik: wm motor 21mm [*]Tec 21 mm Black Edition
filtr:air box
Dzwon:tec
Sprzęgło: tec Evo Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2015, 7:49 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Ares, jakie masz obroty startu na tych czerwonych? i Jakie sprzęgło - chodzi mi o rozmiar?

Przypuszczam, że tom7500, ma sprzęgło 112 i przy hard będzie coś koło 6500 7000 start. Jak dla serii to trochę jednak za dużo. Znów się potwierdza, że replica to mordownia dla silnika.

Fakt, do tego zestawu bym polecił centralkę stage6 medium, sprężynki stage6 TC medium (pomarańczowe) - start z 5000 obrotów. Może nie do końca zlikwidować w pełni muła ale silnik nie będzie tak po dupie dostawał i rolki 5,5 g (obroty robocze ok. 8500 - 9000)




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2015, 7:52 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
Co masz na mysli piszac mordownia dla silnika ?




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2015, 8:19 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
mucia98, widzisz seryjny cylinder kręci max obroty (tak jest fabrycznie ustawiony) w zakresie 8000 - 9000 max. Teraz pomyśl, jeśli start jest przy 7000 obrotów to przy replice trzeba kręcić pod 10000 obrotów by to jechało. Na serii to jest dość spore obciążenie. Żeby przejechać ten sam odcinek drogi silnik musi wykręcić ponad dwa razy więcej obrotów co dwukrotnie zwiększa jego zużycie a o spalaniu nie wspomnę.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2015, 9:14 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
AA okej :P ale do takiego setu jak ja mam to będzie ok ?




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2015, 9:37 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Najlepiej znaleźć charakterystykę cylindra i wydechu i porównać obroty, czy się pokrywają. To da ci odpowiedź czy się nada czy nie i czy ci taki zakres obrotów będzie pasował.

-- 16 lut 2015, 10:37 --

mucia98, tutaj masz porównanie różnych wydechów przy cylindrze Stage6 Sport
http://www.pedparts.co.uk/c/asset/tecnigas/stage6-pro-rep-exhaust-comparison.png

Widać wyraźnie jak pro replica jest w wąskim zakresie obrotów i w zasadzie rozmija się z mocą maksymalną cylindra.

W ogóle na tej stronce fajnie pokazane są różne wykresy do różnych cylindrów
http://www.pedparts.co.uk/blog/tecnigas-exhaust

Wnioski musisz wyciągnąć sam.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2015, 10:54 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
No to wezme chyba triopsa




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy