Dzisiaj jest 24 lis 2024, 21:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 mar 2015, 14:56 
*

Rejestracja: 07 lis 2014, 18:49
Posty: 63
Pojazd: Longija
Witam .
Męcze się już z tym z miesiąc a i tak nie ma rezultatów, oto mój set:

Cyl: Dr evo 70
Wario: Stage6 sport pro (sprężyna medium)
Sprzęgło: Motoforce Evolution 112mm ( spręzynki średnie)
Dzwon: Stage6 WingCooler 112mm
Gaźnik: Motoforce racing 19 mm PHBG
Wydech: Stage6 pro replica

I oto problem na rolkach poniżej 5.7g skuter wgl nie ma przyspieszenia a na rolkach 5,7 w góre słaby v max jakieś 55-60 to jest max ..
Czy to jest może problem sprężyny centralnej ? za twarda ? .
Na sprężynkach najtwardzszych nie ma prawie różnicy jak na średnich do 30 km/h jest totalyn muł 0 startu.
Co zrobić żeby osiągnąc dobry (zrywny start) ? . + dobry v max.
Pozdrawiam . :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 mar 2015, 15:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Ja na podobnym secie mam rolki 5 gram. Może Ci się pasek ślizga? Muła masz, bo są właśnie zbyt ciężkie rolki .




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2015, 18:14 
*

Rejestracja: 07 lis 2014, 18:49
Posty: 63
Pojazd: Longija
Ale założe lżejsze niż 5.7 i sie nie da przyspieszyc i v max 30. a co zrobić żeby sie pasek nie ślizgał.
Spróbowałem też na rolkch 4 g i sprężynie dosickowej stage6 strong to na pełnym gazie nie ruszył




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2015, 19:45 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
a wcześniej jak latał? może stopniowo coraz słabiej? co zmieniłeś że osiągi spadły?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2015, 20:10 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Zobacz czy pasek jak jest zdjęty przeciwtalerz leży na tulejce i nie wystaje poza nią. Gdyby wystawał to musisz dać podkładkę pomiędzy talerz wariatora a tulejkę o takiej grubości by pasek był na tulei a nie wystawał.
Wtedy będziesz miał lepsze przełożenie i zniweluje muł.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 mar 2015, 14:58 
*

Rejestracja: 07 lis 2014, 18:49
Posty: 63
Pojazd: Longija
Mam już podkładke pod tuleje ale pasek i tak wystaje. a na starym pasku który nie wystaje jest tak samo ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 mar 2015, 15:18 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 19:42
Posty: 92
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Sprawdz kompresje mialem to samo tylko na 50cc reszta setu prawie taka sam. Po wymianie cyla wyrywa z siedzenia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 mar 2015, 16:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Masz obrotomierz?
Z doświadczenia wiem, że producenci podawają własne wartości twardości sprężyn. Oznaczenie czegoś że jest twarde, wcale nie musi takie być. Twarde to będą takie sprężynki których nie da się założyć na seryjne sprzęgło, bez pomocy narzędzi i włożenia w to sporo siły, żeby założyć ;]

Jak takie sprężynki będziesz miał to wtedy możesz być pewny, że cylinder będzie przenosił maksymalne możliwe obroty na koło. Ponieważ masz replicę, więc startu jakiegoś super nie będzie, ale 9-10tyś obrotów, powinno przy ruszaniu być, jeśli chcesz żeby rwało.

Potem dobierasz rolki, żeby odpowiednio rozłożyć siłę przełożenia, żeby nie było tak jak u ciebie, że maks 60km/h i dalej nie leci na cylku 70cc.
Po prostu pasek źle przekłada moc na koło i w pewnym momencie nie chce wejść wyżej, bo nie ma do tego odpowiednich obrotów.

Są dwa rozwiązania.
Bierzesz marker i malujesz kreskę wzdłuż wario i sprzęgła, tam gdzie lata pasek. Jeździsz chwilę, żeby kreska się starła i patrzysz dokąd ci pasek wchodzi na wario i sprzęgle.

Lub na wyczucie.
Maksymalnie twarde sprężynki sprzęgła i zaczynasz od lekkich rolek lecąc w górę. Jak wyje a nie przekłada się to na przyśpieszenie, to za lekkie rolki. Jak wolno wchodzi na obroty i nie chce dobić maksymalnych to za ciężkie.
Trzeba tak dobrać rolki, żeby równomiernie rozłożyć obroty do przyśpieszenia.
Tyle w temacie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy